به گزارش اکوایران، شرکت توسعه سرمایه رفاه اعلام کرد قصد دارد تعداد 55 میلیارد سهام شرکت فولاد مبارکه (10.44 درصد کل سهام) به قیمت پایه هر سهم 1160 تومان به صورت یکجا و نقد در روز دوشنبه 17 بهمن 1401 در بازار اول معاملاتی بورس عرضه کند.

شرکت نخریسی و نساجی خسروی خراسان نیز از  اخد ضمانت نامه جهت دریافت تسهیلات مالی از بانک های سپه و ملت از موسسه سازمان اقتصادی رضوی خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین بیان هم نمود هیئت پذیرش با پذیرش سهام شرکت سرمایه گذاری صبا تأمین (سهامی عام) با نماد صبا در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران موافقت نمود. 

شرکت فنرسازی زر در خصوص قرارداد فروش محصولات خود به شرکت  خارج از گروه سایپا اظهار داشت مبلغ این قرارداد 445،838  میلیون ریال می باشد که با تاثیر الحاقیه افزایش قیمت به مبلغ 601،110 میلیون ریال رسیده است.

غشاذر نیز از  عدم حضور شرکت کننده در  مناقصه عمومی خرید شیر آلات با برند آلفا لاوال جهت استفاده در کارخانه شیر خشک خبر داده است.

شرکت  تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی هم بیان داشت طبق نامه صادره از مدیریت نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اخذ وکالتنامه رسمی جهت حضور در جلسات مجامع صاحبان سهام توسط سهامداران حقیقی از طریق دفاتر اسنادرسمی به استحضار می رساند ارایه وکالتنامه رسمی جهت حضور در جلسه مجامع این شزکت لازم می باشد.

شرکت کارخانجات ایران مرینوس نیز از آغاز عملیات اجرایی انتقال انهار داخل زمین های شرکت خبر داد.

شرکت  سرمایه گذاری اعتبار ایران بیان داشت  شرکت سرمایه گذاری وثوق امین از شرکت های بازار پایه بوده و پیرو الزام سازمان مبنی بر وجود بازار گردان در نماد وثوق ، شرکت سرمایه گذاری اعتبار ایران قراردادی با صندوق بازار گردانی فیروزه پویا منعقد نموده و در این راستا از تاریخ 12 آبان ماه الی 14 دی ماه 1401 به دفعات تعداد 32 میلیون سهم شرکت سرمایه گذاری وثوق امین را در اختیار این صندوق قرارداده است.

همچنین بانک شهر اعلام کرد  33 رقبه از املاک مازاد را از طریق مزایده عمومی به فروش می رساند.

اما شرکت  سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری بیان داشت شرکت پیش ساخته سازان صبا آرمه بتن از شرکت های فرعی این مجموعه، به استناد صورتجلسه مجمع عمومی فوق العاده وارد فرآیند انحلال گردیده و مراحل تصفیه آن در حال انجام می باشد.

شرکت بهمن دیزل نیز از عرضه و فروش کامیونت فورس 6 تن کابین خوابدار خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق هم اعلام کرد درمنطقه زنجان و قزوین  یک باب ساختمان اداری را به فروش می رساند.

شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات اعلام نمود  با توجه به عدم وجود متقاضی، سهام شرکت بانک صادرات ایران در تاریخ عرضه 14 دی ماه 1401 به فروش نرسیده است.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای حرهشا و معیار سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند. اما نماد وبانک آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

اما نماد واحصا از پیشنهاد افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته نماد واحصا افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را مطرح کرد. نمادهای پارسان، قشهد و معیار نیز جدول زمانبندی پرداخت سود خود را در سامانه منتشر کردند.