به گزارش اکوایران، نماد تنوین اعلام کرد به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی حداکثر تا تاریخ 26 دی ماه 1401 ادامه می‌یابد. نماد کی بی سی هم با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده حداکثر به مدت دو روز کاری متوقف می‌گردد.

نماد خساپا بیان کرد با توجه به اطلاعیه عرضه منتشره در سایت بورس کالا، تعداد 4000 دستگاه خودرو سواری شاهین به قیمت پایه 304 میلیون تومان به ازاء هر دستگاه در تاریخ 18 دی ماه 1401 عرضه خواهد شد.

شرکت توسعه و عمران امید هم عنوان کرد پروژه های خود را به صورت نقد، اقساط از طریق برگزاری مزایده عمومی واگذار می‌نماید. حجم ریالی فروش پیش بینی شده در آگهی به میزان حداقل 281 میلیارد تومان برآورد شده است که عملکرد آن در گزارش‌های آتی منعکس می‌گردد.

شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نیز اعلام کرد یکی از شرکت های زیر مجموعه خود اقدام به خرید یکصد دستگاه واگن باری مسطح 26 متری از طریق مناقصه نموده است. کل مبلغ قرارداد 277 میلیارد تومان می‌باشد که از طریق افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین خواهد شد.

همچنین شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی (بکام) هم از انعقاد قرارداد فروش 3500 کیلومتر انواع کابل فیبر نوری خاکی به مبلغ 140 میلیارد تومان خبر داده است.

شرکت ایتالران با نماد کایتا نیز بیان نمود در ادامه پروژه فرآوری و تغییر کاربری زمین شرکت، تعداد 41 عدد سند تفکیکی تک برگ با کاربری های مسکونی، تجاری و خدماتی به نام شرکت ایتالران صادر و دریافت گردید.

شرکت کارخانجات پنبه و دانه‌های روغنی خراسان در خصوص گزارش ارزش گذاری سهام شرکت شفاف سازی نمود.

اما شرکت بیمه البرز در خصوص افزایش حق بیمه صادره در رشته درمان در آذر ماه سال جاری بیان کرد که این افزایش عمدتاً مربوط به تمدید قرارداد های بیمه درمان بیمه گذاران عمده و همچنین افزایش نرخ حق بیمه درمان براساس شرایط نرخ نامه بیمه‌ای شرکت که دارای پرتفوی تجمعی اموال و درمان با نرخ بازدهی متناسب بوده است.

شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران هم بیان داشت فرجام خواهی شرکت بین المللی خانه سازی ایرانیان به طرفیت شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران نسبت به دادنامه شماره 679 مورخ 28 مرداد 1399صادره از شعبه 100 دادگاه عمومی توسط شعبه بیست و دوم دیوان عالی کشور رد شده است.

شرکت سرمایه گذاری ملی ایران (ونیکی) نیز اعلام کرد انتشار اوراق اجاره 2 هزار میلیارد تومانی در راستای خرید سرمایه گذاری و اصلاح پرتفوی صورت خواهد پذیرفت که پس از دریافت موافقت اصولی و مجوز انتشار از طرف سازمان بورس اوراق بهادار تحقق می‌یابد.

ولپارس هم از برگزاری مزایده فروش شش دانگ یک باب ملک با کاربری کل ملک صنعتی (مجموعه خدماتی،تجاری و اداری) واقع در بخش 10 تهران به علت نبود متقاضی خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کایتا، وبوعلی، ورناریا، کپارس، آینده، سایرا و اتکام سهامداران خود را به مجمع عمومی و فوق العاده دعوت کردند اما نماد وبانک آگهی دعوت به مجمع خود را لغو کرد.

اما نماد فولاژ از پیشنهاد افزایش سرمایه 63 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، سود انباشته نماد واحصا افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته را مطرح کردند. افزایش سرمایه 64 درصدی غگل هم از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.