به گزارش اکوایران، دلار رسمی معمولا خیلی کم نوسان معامله می شود و میزان نوسان قیمتی در بازار رسمی خیلی کمتر از بازار آزاد است. در ابتدای روند نزولی بازار آزاد، دلار متشکل بر خلاف جهت بازار آزاد خود را به آرامی به بالای محدوده ۲۸ هزار و ۲۰۰ رساند و پس از آن کمی کاهش یافت، ولی دلار متشکل دیروز بیش از ۱۳۰۰ تومان نوسان کرد که از ابتدای سال جاری تاکنون این میزان نوسان در این‌ بازار سابقه نداشته است و در  ساعت پایانی در محدوده نیمه کانال ۲۷ هزار تومانی روی تابلو ثبت شد. 

دلار آزاد در بازار پشت خطی روز شنبه به روند کاهشی خود شتاب داده بود و دیروز نیز با افزایش فشار فروش قیمت ها در نیمه ابتدایی معاملات کاهشی شد و دلار آزاد حتی به پایین نیمه کانال ۲۸ هزار تومانی سقوط کرد ولی در ادامه رو به بالا بازگشت و روی محدوده قیمتی روز قبل معامله شد.

درهم که در معاملات روز قبل به زیر محدوده 8 هزار تومانی نفوذ ‌کرده بود معاملات دیروز را با گپ قیمتی منفی در محدوده ۷ هزار و ۷۶۰ تومان شروع کرد ولی در ادامه معاملات تحت تأثیر هیجانات معاملاتی، جهت قیمتی در بازار تغییر کرد و درهم در محدوده ۷۸۸۰ تومان کار خود را به پایان رساند.

دلار هرات در فاصله ۱۵۰ تومانی با دلار تهران قرار گرفته است و فقط دلار سلیمانیه بالای کانال ۲۹ هزار تومانی مبادله می شود.

قیمت سکه ولی دیروز یک کامبک قیمتی را تجربه کرد. نرخ فروش سکه امامی در صبح دیروز تا محدوده ۱۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان سقوط کرد ولی در ادامه یک بازگشت قیمتی را تجربه کرد و تا محدوده ۱۳ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان رشد کرد.

ربع سکه نیز در معاملات دیروز در محدوده ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رسید.