به گزارش اکوایران، با رسیدن دلار به محدوده مهم ۲۸۲۰۰ تومان گروهی از معامله گران کوتاه مدتی شناسایی سود کردند که در صورتی که تقاضای جدیدی در این محدوده وارد بازار نشود می توان انتظار اصلاح بیشتر از بازار ارز داشت.

 صبح امروز دلار در تهران افزایش یافت و تا قیمت ۲۸۲۲۰ تومان بالا رفت. اما در ادامه احتیاط در میان معامله گران افزایش یافت. انتظارات برای اقدامات بازارساز در این محدوده باعث شد قیمت ارز کاهش یابد و به محدوده ۲۸۱۰۰ تومان برگردد. یورو نیز در بازار آزاد در قیمت ۳۰۳۱۵ تومان خریداری شد.

امروز خبری در بازار منتشر شد که طبق آن معاملات فردایی در بازار ارز ممنوع شد، البته معاملات فردایی قبلا هم ممنوع بوده است. ولی بر اساس قانون مصوب مجلس که به دولت ابلاغ شده معاملات فردایی که در آن ارز منتقل نمی‌شود و فقط مابه التفاوت ارز  در روزهای آتی تسویه می شود ممنوع بوده و در حکم قاچاق ارز می باشد. 

دلار هرات که صبح امروز تا نیمه کانال ۲۷ هزار تومانی پیشروی کرده بود نسبت به سقف معاملات روزانه دو پله عقب نشینی کرد و در قیمت ۲۷۳۰۰ تومان فروخته شد. دلار هرات در این ماه حدوده ۱۰ درصد افزایش یافته است.

معامله گران درهم صبح امروز با افزایش قیمت معاملاتی، نرخ درهم را یک پله افزایش دادند و درهم را در قیمت ۷۱۷۰ معامله کردند ولی در ادامه همراه با روند کاهشی بازار درهم نیز عقب نشینی کرد و در قیمت ۷۶۴۰ معامله شد.

قیمت سکه مطابق با انتظارات تحلیلگران در روز قبل روند افزایشی خود را متوقف کرد و سکه امامی با یکه پله عقب نشینی نسبت به روز قبل، در قیمت ۱۳ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان در بازار طلا معامله شد.

سکه رفاهی که روز قبل تا قیمت ۱۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان پیشروی کرده بود امروز در پایان معاملات در قیمت ۱۳ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان معامله شد.

قیمت هر گرم طلای هجده عیار در بازار  ۱ میلیون و ۳۲۱ هزار تومان است.