به گزارش اکوایران، «هانس زیمر» - آهنگساز مشهور فیلم‌های سینمایی - اکنون می‌تواند اثری برای بازار کریپتو را به لیست بلندبالای آثار ماندگار خود اضافه کند.

به نوشته کوین تلگراف، این آهنگساز مشهور آلمانی با بلاک‌چین تِرون همکاری کرده تا آهنگی برای وب۳ بسازد. ترون یکی از بزرگ‌ترین اکوسیستم‌های نامتمرکز مبتنی بر زنجیره بلوکی است که با تکیه بر رمزارز داخلی با نام ترونیکس و نماد TRX کار می‌کند. وب۳ نیز نسخه جدید از آینده وب است و قرار است در اینترنت، نوآوری ایجاد کند.

بلاک‌چین ترون طی امروز سه‌شنبه (۲۸ فروردین) اعلام کرد این بلاک‌چین به کمک هانس زیمر، آهنگ اختصاصی خود را خواهد داشت. به گفته ترون، این آهنگ حاوی ابعاد حماسی و دراماتیک است که موسیقی الکترونیک را با تنظیم‌های سنتی ارکستر ترکیب می‌کند.

زیمر در طول بیش از سه دهه فعالیت هنری، برای بیش از ۱۵۰ فیلم موسیقی متن نوشته ‌است که از جمله آن‌ها می‌توان به «میان‌ستاره‌ای»، «تلماسه»، «شوالیه تاریکی» و «گلادیاتور» اشاره کرد.

تازه‌ترین قیمت بیت‌کوین و اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه (28 فروردین) از 61 هزار و 715 دلار تا 63 هزار و 890 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 11 و نیم شب به وقت ایران، 62 هزار و 717 دلار معامله شده است. تغییر قیمت بیت‌کوین در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن بیش از حدود 470 دلار کاهش یافته است.

ارزش معاملات بزرگ‌ترین ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 43/34 میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته حدود 9 درصد کاهش یافته است.

همچنین قیمت اتریوم در همین روز از 2 هزار و 998 دلار تا 3 هزار و 125 دلار نوسان داشته است. این رمزارز در ساعت 11 و نیم شب به وقت ایران، 3 هزار و 52 دلار معامله شده است.

تغییر قیمت اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بوده و قیمت آن حدود 60 دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در 24 ساعت گذشته 21/63 میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به یک هفته قبل حدود 13 درصد کاهش یافته است.