تحلیل من از بازار نفت کمی متفاوت است. اول از همه کاهش ۲ میلیون بشکه ای اوپک پلاس و بعد از آن با فرارسیدن زمستان و سرد شدن هوا قطعا تقاضا برای نفت بالا رفته و قیمت ها افزایشی می شود و احتمالا به بالاتر از ۹۰ دلار به ازای هر بشکه افزایش خواهد یافت.

با آغاز بهار و با گرم شدن هوا تقاضا کاهشی خواهد بود، اما به احتمال قریب به یقین و با پیش بینی طبیعی افزایش قیمت ها در تابستان و با شروع فصل سفرها و بطور معمول ذخیره سازی ها در کشورهای بزرگ مصرف کننده در بهار، که تعادلی را در بخش تقاضا و ثباتی نسبی را در قیمتها ایجاد خواهد کرد، به زعم من با کمی نوسان انتظاری، قیمت ها به زیر ۹۰ دلار به ازای هر بشکه برمی گردد و از ماه ژوئن و آغاز فصل سفرهای تابستانی امکان رفتن قیمت ها به بالای ۱۰۰ دلار محتمل است.

تنها عاملی که ذهن را مشغول می کند این است که به دلیل انتخابات در آمریکا که قیمت‌ها در جایگاه های بنزین، در نتایج این انتخابات بسیار موثر است ممکن است دخالتی از سوی آمریکا با عرضه بیش از پیش بینی ها از ذخایر استراتژیک اتفاق بیفتد، که باعث شود قیمت ها افت داشته باشد و در غیر این صورت تحلیل فوق را می توان معتبر  دانست.