احسان خاندوزی وزیر اقتصاد و سخنگوی اقتصادی دولت امروز از انتظار دولت برای نهایی شدن لایحه ساماندهی بازار اجاره بها در شورای نگهبان خبر داده تا به واسطه این قانون بازار اجاره بها در فصل جابه‌جایی کنترل شود.

اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، با صدور بیانیه‌ای با تصمیم مجلسی‌ها برای تعطیلی پنج‌شنبه‌ها مخالفت کردند.

وزیر صمت خبر داده که واردات خودروهای دست دوم امسال هم در قانون بودجه دیده شده. علی‌آبادی توضیح داده که بازبینی آیین‌نامه واردات خودروهای دست دوم با کمک نمایندگان مجلس و همکاران وزارت صمت در دستور کار است تا واردات این خودروها با کمترین عارضه و مشکل انجام شود.

بعد از آنکه دیروز خبر آمد قرار است، موضوع تغییر دستمزد کارگران در شورای عالی کار بررسی شود و خبرها از احتمال افزایش حق مسکن حکایت می‌کردند، امروز نماینده کارفرمایان درباره جلسه روز گذشته شورای‌عالی کار گفته: جلسه خاصی نبود و بحثی در خصوص اصلاح دستمزد هم نشد.

صندوق توسعه ملی اعلام کرد که در طرح توسعه میدان نفتی یاران به ارزش ۱۰۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده.

مدیر دفتر تجارت خارجی برق توانیر گفته: توانیر برای وصول مطالبه‌اش از یک شرکت ترکیه‌ای، قصد طرح اختلاف در مرجع داوری یعنی موسسه داوری سوئیس را دارد.

مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران خبر داده که در سال جاری ۴۵۸ میلیون دلار ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومنی برای واردات کالاهای اساسی و دارو و یک میلیارد و ۲۶۹ میلیون دلار ارز ۴۱ هزار تومنی برای واردات کالا تامین شده.

دولت در سال گذشته از محل مالیات نقل و انتقال خودرو، شماره‌گذاری و خودروهای لوکس جمعا ۳۰ هزار میلیارد تومان درآمد داشته.

سازمان امور مالیاتی با صدور بخشنامه‌ای اعلام کرده مودیانی که نسبت به اصلاح و تکمیل اظهارنامه پیش فرض یا برآوردی مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان سال ۱۴۰۲ خود تا پایان روز دوازدهم اردیبهشت ماه امسال اقدام کنند، مشمول بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم این دوره می‌شوند.

بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید روزانه را ۱۰۰ میلیون تومان افزایش داد و به ۲۰۰ میلیون تومان رساند. این دستورالعمل از ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۳ اجرایی می‌شود.

یک مقام ارشد دولت آمریکا و یک منبع آگاه به سی‌ان‌ان گفتند که ایالات متحده انتظار دارد واکنش نظامی اسرائیل به ایران از نظر دامنه محدود باشد.

ابراهیم رئیسی در گفتگو با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه گفته قاطعانه اعلام می‌کنیم هرگونه اقدام علیه منافع ایران رو سهمگین‌تر، گسترده و دردناک‌تر از قبل پاسخ می‌دهیم. پوتین هم در این مکالمه تلفنی حمله به کنسولگری ایران در دمشق رو محکوم کرد و گفته آنچه از سوی ایران در پاسخ به این اقدام و در سایه انفعال شورای امنیت اتفاق افتاد، بهترین روش برای تنبیه متجاوز و جلوه‌ای از درایت و عقلانیت رهبران ایران بوده.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفته ۱۱ تیپ نزاجا در مرزها از ارس گرفته تا غرب و شمال و جنوب غرب و شمال شرق و... حضور دارند.