به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ارز و طلا همچنان از درج قیمت دلار ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومانی دست نکشیده است.

قیمت دلار امروز دوشنبه 14 فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای چندمین روز متوالی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۳ هزار و 627 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز مانند دلار در مرکز مبادله همچنان ثابت است و امروز هم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، ۳۹ هزار و 720 تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

همچنین قیمت دلار امروز دوشنبه 14 فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 13:30 ظهر) بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و 422 تومان اعلام شده است که نسبت به روز کاری قبل 78 تومان کاهش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی با افزایش تقریبا 500 تومانی نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۵ هزار و 957 تومان درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی، بطور میانگین 13 هزار و 356 تومان اعلام شده که نسبت به قیمت روز کاری قبل یک کانال پایین‌تر آمده است.

این قیمت‌ها و کاهش اندک نسبت به قیمت‌های قبلی در حالی است که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از قیمت دلار در نزدیکی کانال 53 هزار تومان در بازار آزاد خبر می‌دهند؛ یعنی همان نرخ‌هایی که بانک مرکزی آن‌ها را غیررسمی می‌داند.

قیمت سکه ، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی که طی روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته بود، امروز کاهش محسوسی را به ثبت رساند و در سطح ۳۲ میلیون و 110 هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز به طور میانگین ۱۸ میلیون و 534 هزار تومان است.

تا حوالی ظهر امروز دوشنبه 14 فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود ۱۱ میلیون و 200 هزار تومان اعلام شده است.