به گزارش اکوایران، نماد پتروشیمی ممسنی که از خرداد 99 متوقف شده بود با 74 درصد مثبت بازگشایی شد و این نماد در سامانه کدال شفاف سازی در خصوص افزایش سرمایه و میزان پیشرفت پروژه ها توضیحاتی را مطرح کرده است.

 نماد ثپردیس در سامانه کدال اعلام کرده که  مطابق صورتجلسه هیات مدیره شرکت مورخ 15 شهریور ماه سال جاری از میان پیشنهادهای واصله، هیات مدیره شرکت پیشنهاد قیمت شرکت مهرسازان صبا را به مبلغ 121.733 میلیون ریال مناسب و به صرفه و صلاح شرکت تشخیص داده است.
اما شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا در نظر دارد نسبت به فروش املاک ایزدشهر و پلاسکوکار از طریق مزایده عمومی اقدام نماید،
شرکت دتولید هم اعلام کرده است که نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.
صنایع غذایی مهرام هم اطلاعیه منتشر شده در تاریخ 15 شهریور 1401 در خصوص خرید یک باب کارخانه در جوار کارخانه مهرام بدلیل اشکالات سامانه اطلاع رسانی کدال با پیوست اشتباه انتشار یافته است و در حال اصلاح این اطلاعیه است.
نماد اخابر نیز  در خصوص ابلاغ افزایش تعرفه تلفن ثابت، موضوع مذکور توسط شورای محترم بازار مصوب گردیده ولیکن تاکنون از مراجع ذیصلاح به این شرکت ابلاغ نگردیده است
نماد سکرما توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده مطرح کرده است و علت افزایش درامد عملیاتی را ناشی از افزایش نرخ سیمان سفید اعلام نموده است
بانک تجارت هم از «هزینه پرداختی (هزینه اکچوئری) بانک‌های تحت پوشش صندوق بازنشستگی، وظیفه، ازکارافتادگی و پس‌انداز که به صندوق یادشده پرداخت می‌شود گفته است و اعلام کرده، با رعایت قوانین و مقررات مربوطه در حساب مالیاتی بانک‌های یادشده، این هزینه ها قابل قبول است.» میزان ذخیره تعهدات بازنشستگی در حساب‌های بانک برای سال جاری حدودا مبلغ 3 هزار میلیارد تومان برآورد می‌گردد که در صورت پرداخت و پذیرش آن از سوی سازمان امور مالیاتی، بالغ بر 600 میلیارد تومان صرفه‌جویی مالیاتی برای بانک می‌تواند به همراه داشته باشد.
زبینا هم از طرح مصوب افزایش سطح زیر کشت پسته تا 500 هکتار این شرکت نسبت به خرید یک خط تمام مکانیزه ترمینال پسته جهت فرآوری، خشک نمودن و سورتینگ پسته اقدام و در تاریخ 1401/06/15 با حضور مدیران ارشد شرکت در محل واحد ایثار افتتاح و راه اندازی گردید. 
بنو هم ازخرید شش دانگ عرصه و عیان ساختمان به مساحت 198/55 متر واقع در زنجان ضلع شرقی میدان ولیعصر (عج) خبر داده و نماد مرقام هم از نتایج برگزاری مزایده  فروش سه دستگاه ساختمان اداری این شرکت در سامانه کدال اطلاع رسانی کرده است.

همچنین بخوانید؛

عقب گرد بورس به ابتدای سال/ رشد 37 درصدی خروج پول از بورس

درآمد بانک تجارت از وام و کارمزد/ جهش هزینه های مشکوک الوصول