دیروز حرف‌های رئیس گمرک درباره ممنوعیت واردات گوشی‌های تلفن همراه بالای ۶۰۰ دلار در سال آینده سر و صدای زیادی به راه انداخت و کاربران شبکه‌های اجتماعی را شوکه کرد، در همان ساعت‌های اول خبرهایی درباره عدم فروش گوشی‌های پرچمدار برندهای مختلف‌ تحت تاثیر این خبر شنیده شد و حرف‌هایی درباره دپو این گوشی‌ها در انتظار افزایش قیمت بیشتر به گوش می‌رسید تا اینکه سخنگوی گمرک ماجرا را طور دیگری شرح داد. او به نوعی حرف‌های رئیسش را تکذیب کرد و گفت که گمرک اصلا قانون گذار نیست که بخواهد در مورد واردات یا صادرات چیزی تعیین تکلیف کند بلکه ما تابع دستورات نهادهای بالادستی هستیم.

تبلیغ رزومه آقای رئیس

‌یک هفته است که افکارعمومی و رسانه‌ها و حتی خود اصولگراها از دولت بابت انتصاب عجیب  علی عسگری، رئیس سابق صداوسیما به ریاست بزرگ‌ترین پتروشیمی مملکت انتقاد می‌کنند و پاسخ می‌خواهند. در همین راستا یک کمپین تبلیغاتی راه افتاده تا رزومه علی‌ عسگری را در صفحات پر مخاطب منتشر کنند.  کمپینی پرخرج که هم کانال‌های هواداری تیم استقلال و هم پرسپولیسی‌ها تبلیغات آن را منعکس می کنند.

اتفاقات امروز

آنچه امروز احتمالا خبرساز خواهد شد سفر ابراهیم رئیسی به مسکو است . او با سروصدای فراوان درباره دیپلماسی دولت انقلابی، به دیدار ولادیمیر پوتین خواهد شتافت. رئیسی در سفرش به مسکو، در پارلمان روسیه، دوما و جمع ایرانیان ساکن روسیه سخنرانی می‌کند. همچنین هیات دولت جلسه دارد و شاید صحبت هایی در مورد چند و چون حذف ارز ترجیحی شنیده شود.