به گزارش اکوایران دلار رسمی در یک ساعت پایان معاملات رسمی در پله اول کانال ۲۸ هزار تومانی روی تابلوی صرافی ها ثبت شد. 

درهم امارات که در معاملات پشت خطی  روز قبل به زیر کانال ۸ هزار تومانی نفوذ کرده بود در معاملات امروز به بالای کانال  برگشت، به نظر می رسید درهم در معاملات دیروز تغییر تاکتیک داد و حباب درهم پس از مدت ها در معاملات پشت خطی منفی شد ولی این تغییر تاکتیک جواب نداد و حباب درهم به خاطر کاهش قیمت دلار تهران در معاملات امروز  مثبت شد.

امروز نور نیوز رسانه وابسته به شورای عالی امنیت ملی در پستی اعلام کرد که رافائل گروسی رییس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به همراه رژیم صهیونسیتی موانع اصلی مذاکرات برای به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع  تحریم ها هستند به همین دلیل بازار ارز به خاطر اظهارات منفی در مقابل کاهش قیمت مقاومت کرد.

امروز قیمت دلار در تهران همسو با کشورهای همسایه نبود، دلار تهران از نرخ دلاری درهم و دلار سلیمانیه ارزانتر بود و دلار هرات ۲۰۰ تومان از دلار تهران ارزانتر بود.

دلار تهران امروز در محدوده ۲۹ هزار و ۱۰۰ تومان قرار گرفت و دلار سلیمانیه در نیمه کانال ۲۹ هزار تومانی معامله شد.

حباب سکه امامی دوباره به بالای ۱۲ درصد رسید،  قیمت سکه امامی امروز در محدوده ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه نیز در محدوده ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قرار گرفته است.  در معاملات امروز سکه رفاه حدود ۳۰۰ هزار تومان پایین تر از سکه  امامی در بازار آزاد معامله شد که به دلیل مشارکت سنگین حقوقی در سمت عرضه بوده است.