به گزارش اکوایران، شرکت نفت پاسارگاد (شپاس) از پروژه مخازن ذخیره سازی محصول قیر بهره برداری کرد. هدف این پروژه افزایش تولید به جهت ذخیره سازی محصول نهایی به میزان 20.000 تن می‌باشد.

شرکت کاشی و سرامیک حافظ با نماد کحافظ بیان کرد پیرو افزایش بهای عوامل تولید محصولات، هئیت مدیره با افزایش نرخ محصولات به طور متوسط 20 درصد موافقت کرده است.

شرکت کارت اعتباری ایران کیش با نماد رکیش دلایل افت سود را ناشی از ثابت بودن نرخ کارمزد شاپرکی و عدم افزایش درآمدهای اجاره دستگاه‌های کارتخوان متناسب با افزایش هزینه‌ها دانست.

شرکت کارخانه های صنعتی آزمایش بیان داشت افزایش اجاره‌بها قراردادهای تمدید و جدید منجر به افزایش سود عملیاتی شده است.

شرکت داروسازی تهران شیمی هم از افزایش قیمت بیش از 10% خبر داده است.

همچنین شرکت تراکتور سازی ایران «تایرا» از افزایش نرخ فروش انواع تراکتور (پرفروش ترین محصول تراکتور 475 دو دیفرانسیل) خبر داد.

شرکت سرمایه گذاری بهمن (وبهمن) اعلام کرد اقاله قرارداد بین شرکت بافکار و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی توسط شهرداری منطقه 16 به این شرکت ابلاغ شده است.

شرکت سرمایه گذاری لقمان در خصوص علت تغییرات سود شفاف سازی کرد و افزایش درآمدهای عملیاتی را بابت افزایش درآمد حاصل از اجاره و درآمد حاصل از مدیریت صندوق اختصاصی بازارگردانی گروه گردشگری ایرانیان عنوان کرده است.

شرکت  گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس با نماد وپترو در خصوص پرونده مطروحه کیفری مربوط به شکایت سازمان بورس علیه شرکت‌های فرعی پتروشیمی دهدشت و ممسنی و کازرون دائر بر خودداری ارائه اطلاعات به سازمان بورس، تخلف در تهیه صورت‌های مالی بیان داشت قرار نهایی صادر شده که مشتمل بر عدم صلاحیت منع تعقیب و جلب به دادسرا می‌باشد که نسبت به اتهامات وارده به مدیران پترول قرار منع تعقیب صادر و ابلاغ شده است.

شرکت سایپا دیزل (خکاوه) از افزایش بیش از 10 درصد نرخ محصولات شرکت در گروه کامیون کشنده  KX خبر داده است.

شرکت لابراتوارهای سینا دارو نیز در نظر دارد مناقصه عمومی جهت خرید جک بالا بر برقی (پالت تراک) برگزار نماید.

شرکت کارگزاری بانک ملی ایران هم  با موضوع فروش اوراق بهادار بازداشتی قصد دارد 7.6درصد از سهام شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون را به طور عمده و نقد و با قیمت پایه 8256 تومان  عرضه کند.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نمادهای کتوکا، حآسا، سبزوا و حتوکا سهامداران خود را به مجمع عمومی عادی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما شرکت لیزینگ ایران و شرق با با نماد ولشرق آگهی افزایش سرمایه خود را در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسانده که از مبلغ 60 میلیارد تومان به مبلغ 140 میلیارد تومان از محل مطالبات و آورده نقدی بوده است.