به گزارش اکو ایران، شرکت اپل در رویداد خود از محصولاتی که به‌روزرسانی شده‌اند رونمایی خواهد کرد. نسخه به‌روزِ آیفون SE هم احتمالا ستاره اصلی در این رویداد خواهد بود.

مدل آیفون SE جزو مدل‌های مقرون‌به‌صرفه شرکت اپل است که گفته می‌شود در نسخه جدید به شبکه 5G متصل خواهد شد. این مسئله می‌تواند روی تقاضا و فروش این مدل هم اثر بگذارد.

رویداد شرکت اپل به صورت مجازی از طریق وبسایت این شرکت برگزار خواهد شد. اما از جزییات این رویداد چه می‌دانیم؟

آیفون 5G مقرون به صرفه

اصولا گوشی‌های پرچم‌دار شرکت اپل در فصل پاییز روانه بازار خواهند شد. اما احتمالا این هفته آیفون SE روانه بازار خواهد شد. نسخه ابتدایی این مدل در سال 2017 وارد بازار شده بود. در سال 2020 هم یک بار به‌روزرسانی شد.

آی‌پد ایر 5G

ظاهرا نسل بعدی آی‌پدهای شرکت اپل با قابلیت اتصال به شبکه 5G روانه بازار خواهد شد. علاوه بر آن، روی آی‌پد ایر در قسمت جلوی آن، دوربین جدیدی برای سلفی گرفتن قرار داده شده‌است.

مک‌های جدید

نسخه‌های جدید مک‌بوک پرو، مک مینی که 13 اینچی هستند و مک‌های 24 اینچی از دیگر محصولاتی هستند که شرکت اپل در رویداد مجازی خود از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.

اظهارات مدیرعامل اپل درباره جنگ اوکراین

تیم کوک در حال حاضر مدیرعاملی شرکت اپل را بر عهده دارد. او قرار است به اصلی‌ترین اخبار جهان بپردازد به همین خاطر بعید نیست که به جنگ روسیه و اوکراین هم اشاره کند. او پیش‌تر در توییتر خود درباره جنگ اوکراین ابراز نگرانی کرده بود.

شرکت اپل معمولا در رویدادهای خود، موارد غافلگیرکننده‌ای هم دارد برای مثال سال گذشته در کنار آیفون بنفش از ایرتگ (AirTag) هم رونمایی کرد. در نتیجه امسال هم می‌توانیم در انتظار موارد غافلگیرکننده این شرکت باشیم.