به گزارش اکوایران، گروسی مدیر کل سازمان انرژی اتمی نیز این مسئله را تایید کرد و گفت در آستانه توافق با ایران قرار داریم. 

روز گذشته چین نیز از اخبار برجام جا نماند و وزیر خارجه چین به امیرعبدللهیان گفت روابط آینده کشورش با ایران سقفی ندارد. به نظر می رسد پیش بینی سخنگوی وزارت خارجه از توافق محتمل است. 

روز گذشته دلار تهران بالاترین سقف قیمتی از اول اسفند ماه را تجربه کرد و در پایان در قیمت ۲۶۵۰۰ تومان متوقف شد. دلار از ابتدای هفته در بالای کانال ۲۶۰۰۰ تومان معامله شده است اما امروز صبح دلار تهران روند کاهشی داشت و از قیمت ۲۶۴۰۰ شروع کرده است.

 امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰، نرخ جدید تسعیر ارز برای بانک ها مشخص شد. نرخ تسعیر دلار ۲۰۰۰۰ و نرخ تسعیر یورو ۲۲۰۰۰ تومان اعلام شد که برای سال گذشته به ترتیب ۱۵۹۰۰ و ۱۹۰۰۰ تومان بود.  دلار سنا نیز امروز ۲۴۷۹۰ تومان قیمت دارد.

اختلاف دلار در بازار متشکل و بازار آزاد امروز نسبت به دیروز کمتر شده است. دلار در بازار متشکل۲۴۹۴۴ تومان در صرافی فروخته شد. یورو نیز با کاهش نسبت به دیروز،  ۲۷۹۰۲ تومان معامله می‌شود.

دلار هرات امروز صبح ۲۵۳۵۰ تومان فروخته شد که قیمت آن دیروز صبح ۲۵۵۵۰ تومان بود. دلار در سلیمانیه با کاهش ۲۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته ۲۶۰۸۰ تومان معامله شد. 

همچنین اونس جهانی در قیمت ۱۹۱۴ قرار دارد.

هر گرم طلای هجده عیار با ۷۰۰۰ تومان کاهش نسبت به روز قبل ۱ میلیون و ۲۱۸ هزار تومان شد.

سکه امامی با کاهش حدود ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز ۱۲ میلیون و ۴۰۸ هزار تومان فروخته میشود. نیم سکه نیز در محدوده ۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان بود و ربع سکه ۴ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان است.

برخلاف روند نزولی کلیت بازار، حباب سکه افزایش داشته است. حباب سکه امامی، نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۵۱۰ هزار تومان، ۱ میلیون و ۴۰۶ هزار تومان و ۱ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است.