به گزارش اکوایران، البته علت افت حدود صد و پنجاه دلاری اونس نسبت به سقف هفته گذشته، فقط احتمال اتمام جنگ روسیه نیست بلکه جلسه آخر هفته فدرال رزرو و بانک مرکزی انگلستان برای تصویب مقدار افزایش نرخ بهره اونس را بیشتر ترساند. البته تحلیلگران آینده طلا را به خاطر تنش روسیه، امکان ایجاد تنش میان چین و تایوان، احتمال ماندگاری پاندمی در سال جاری و مشکلات تورمی اقتصاد های جهان افزایشی می دانند. 

در بازارهای دخلی یورو در بازار متشکل دیروز بیشترین نوسان قیمتی را داشته است و افزایشی شده بود. بهبودی مذاکرات اوکراین و روسیه باعث افزایش نرخ برابری یورو نسبت به دلار شده است. نرخ تبدیل یورو به دلار امروز ۱.۱ شده است کف این نسبت در دو سال گذشته ۱.۰۸ بوده است.

دلار در بازار  متشکل در قیمت ۲۴۵۳۰ تومان شروع شد که نسبت به پایان روز قبل بدون تغییر بوده است.  یورو تابلوی صرافی بازار متشکل نیز بدون تغییر نسبت به پایان روز گذشت ۲۷۸۲۰  بازگشایی شد.  

درهم نیز در قیمت ۷۱۷۰ تومان به فروش رسید. بالاترین قیمت درهم این هفته در روز شنبه، محدوده ۷۲۲۰ تومان بوده است که نسبت به ابتدای هفته کاهش یافته است. دلار هرات صبح در قیمت ۲۵۳۵۰ معامله شده که از سقف معاملات شنبه کمتر است. 

 شب گذشته  دلار در بازار پشت خطی افزایش داشت و به قیمت ۲۶۴۲۰ تومان رسید. دیروز تمام سایت های رژیم صهیونیستی هک شد و در توییتی منتصب به سپاه اینگونه نوشته شد: رژیم صهیونسیتی هیچگاه امروز را فراموش نخواهد کرد، این تازه شروع ماجراست. البته سپاه پاسداران تاکنون بارها اعلام کرده است که هیچ گونه صفحه رسمی در فضای مجازی ندارد.

اما در ادامه چون گزارشی از هیچ مقام رسمی در شبکه های خبری از این مسئله گفته نشد. دلار آزاد صبح امروز در محدوده ۲۶۳۵۰ معامله شد. دلار سلیمانیه با افزایش نسبت به روز گذشته وارد کانال ۲۶۰۰۰ تومانی شد و همچنین دلار سنا ۲۴۵۳۱ تومان بود.

هر گرم طلای هجده عیار ۱ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان معامله شد و سکه امامی با ۱۲۰ هزار تومان کاهش از دیروز  به محدوده ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید. اما حباب سکه افزایش ده هزار تومانی داشته است.