به گزارش اکوایران، به نظر می رسد که با مشخص نبودن زمان برگشت به وین و افزایش تقاضای آخر سال دلار فعلا با فاصله از کف قیمتی ماهانه، در نیمه بالای محدوده نوسانی ماهانه معامله شود، ولی شکست محدوده ماهانه نیازمند تقاضای جدی است که باید دید اخبار رسیده تقاضا را چگونه هدایت میکنند.

دلار در بازار آزاد امروز صبح، با ۳۵۰ تومان کاهش نسبت به سقف دیروز در قیمت  ۲۶۲۰۰ تومان شروع به معامله کرد. اولتیماتوم یک هفته ای آمریکا به روسیه و صحبت های شرمن در مورد توافق با ایران امیدها را برای از سرگیری زودتر مذاکرات بیشتر کرده است.

دلار سنا امروز صبح در قیمت  ۲۴۵۶۷ تومان قرار گرفت، که نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان کاهش یافته است.

دلار اما در بازار متشکل در آغاز معاملات به قیمت  ۲۴۷۶۶ رسید که نسبت به آخر هفته قبل ۱۵۰ تومان افزایش داشته است. اختلاف بازار ارز آزاد و بازار متشکل در ابتدای معاملات دیروز ۱۳۵۰ تومان و در آغاز معاملات امروز  ۱۴۳۴ تومان بوده است. 

قیمت یورو در بازار متشکل صبح امروز در محدوده ۲۸۰۲۱ قرار گرفت.  آخرین قیمت یورو در بازار متشکل روز قبل نشان دهنده گران بودن این ارز نسبت به دلار متشکل است که در ادامه انتظار می رود با کاهش قیمت یورو در بازار متشکل یا افزایش بیشتر قیمت دلار در این بازار  قیمت این دو ارز به  تعادل برسد. یورو در میانه روز در قیمت ۲۷۶۸۱ تومان قرار گرفت. 

دلار هرات نیز دیروز با کاهش ۱۲۰ تومانی نسبت به سقف قیمتی روز،  ۲۵۴۳۰ تومان شد. دلار هرات صبح امروز در قیمت ۲۵۳۸۰ تومان شروع به معامله کرد و در  ادامه در ۲۵۱۶۰ تومان قرار گرفت.

دلار سلیمانیه نیز در پایان روز قبل در قیمت ۲۶۰۸۰ تومان کار خود را تمام کرد که نسبت به اوج هیجان معاملات روز ۸۰ تومان کاهش یافت. دلار سلیمانیه امروز در محدوده  ۲۵۹۰۰ تومان آرام گرفت.

درهم نیز امروز صبح نسبت به سقف معاملات دیروز  ۳۰ تومان تغییر کرده است. مقایسه قیمت دلار آزاد با قیمت درهم نشان دهنده تعادل در معاملات است. معامله گران درهم دیروز در قیمت ها بالای دلار محتاطانه خرید کردند. 

در پی اعلام پیشرفته مذاکرات توسط مقامات اوکراین و روسیه اونس جهانی از ۱۹۸۷ دلار در روز جمعه به ۱۹۷۴ دلار رسید. هر گرم طلای 18 عیار نیز امروز صبح به ۱ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان رسید.

قیمت سکه امامی نیز با  ۲۰ هزار تومان کاهش به  ۱۲ میلیون و ۴۸۸ هزار تومان رسید. با کاهش اونس و قیمت دلار، حباب سکه امامی نسبت به دیروز ۱۶۰ هزار تومان افزایش داشته و به ۲۸۵ هزار تومان رسید.

نیم سکه امروز صبح ۵۰ هزار تومان افزایش یافت. نیم سکه در قیمت ۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد. حباب نیم سکه نیز ۱ میلیون و  ۱۴۰  هزار تومان شد.