خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص در جدیدترین طرح فروش فوق العاده، تمرکز خود را روی عرضه محصولات پرتیراژ قرار داده است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط نارنجی های جاده مخصوص این خودروساز برای این طرح فروش فوق العاده عرضه پنج محصول کوییک R، تیبا صندوقدار، تیبا 2 ( بدون صندوق)، ساینا و وانت پراید را در دستور کار خود دارد.

منتخبان کوییک R باید برای در اختیار گرفتن این خودرو مبلغی حدود 175 میلیون و 700 هزار تومان به حساب سایپا واریز کنند. تیبا 2 نیز با قیمتی حول و حوش 125 میلیون و 100 هزار تومان در این فروش فوق العاده حضور دارد. اما بر اساس اعلام سایپا ساینا با گیربکس معمولی نیز با قیمتی حدود 122 میلیون و 900 هزار تومان در این فروش فوق العاده حاضر است. تیبا صندوقدار حدود 118 میلیون و 150 هزار تومان قیمت دارد و علاقمندان وانت پراید نیز باید بعد از قرعه کشی مبلغی حول  وحوش 146 میلیون و 900 هزار تومان را به حساب این خودروساز واریز کنند.  

نکته قابل توجه در ارتباط با عرضه محصولات یاد شده تنوع رنگی محصولات است که غول نارنجی جاده مخصوص در این طرح فروش مدنظر قرار داده است. کوییک R یا همان کوییک دو رنگ با 6 ترکیب رنگی حاضر است. متقاضیان می توانند از میان رنگ های سفید-قرمز، مشکی-قرمز، سفید-مشکی، کرم-مشکی، نقره ای- مشکی و قرمز-مشکی، رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

تیبا 2 نیز با 7 رنگ در این فروش فوق العاده حاضر است این خودروی محبوب با رنگهای سفید، قهوه ای تیره متالیک، آبی روشن متالیک، اطلسی متالیک، مشکی متالیک، نوک مدادی متالیک و نقره ای متالیک حاضر است.  بر خلاف کوییک R و تیبا 2، تیبا صندوقدار و ساینا تنوع رنگ بسیار کمتری را به خود دیده اند. تیبا صندوقدار تنها با رنگ سفید و ساینا نیز با رنگ سفید و نوک مدادی در دسترس متقاضیان قرار دارد. وانت پراید نیز با سه رنگ سفید، نوک مدادی و مشکی متالیک قابل خریداری است.

با توجه به فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار می توان گفت این خودروساز محصولات خود را حراج کرده است.

این طرح فروش از فردا آغاز می شود و متقاضیان می توانند به مدت دو روز در آن نام نویسی کنند. سایپایی ها تعهد کرده اند محصولات عرضه شده در فروش فوق العاده خود به مناسبت دهه فجر امسال را طی 90 روز کاری از زمان تکمیل وجه در اختیار منتخبان قرار دهند.