اما متاسفانه با گرانی‌هایی که در این روزها با آن روبرو شدیم ممکن است انجام هزینه های زیاد برای اجرای برخی از روش‌ها برای برخی از خانواده‌ها امکان پذیر نباشد. از طرفی با افزایش فقر در جامعه فساد و سرقت هم افزایش یافته و سبب می‌شود بیشتر به ایجاد امنیت ساختمان ها اهمیت داده شود.

یکی از ارزان‌ترین روش‌ها برای ایجاد امنیت برای منازل نصب درب ضد سرقت است. البته متاسفانه به دلیل افزایش قیمت ارز در این روزها، قیمت درب ضد سرقت هم افزایش داشته اما باز هم از سایر تجهیزات ارزان‌تر و امن‌تر است. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برندهای تولید کننده درب ضد سرقت آشنا سازیم.

بهترین مدل درب ضد سرقت در بازار 

درب‌های ضد سرقت موجود در بازار دارای مدلهای بسیار متنوعی هستند. دسته بندی درب‌های ضد سرقت بر اساس کشور تولید کننده، رنگ درب، ابعاد و کاربرد آن‌ها شکل می‌گیرد. از محبوب‌ترین محصولات در بازار می‌توان به درب ضد سرقت ترک و درب ایرانی اشاره نمود. هر چند در این روزها قیمت درب ضد سرقت ترک اصل بسیار افزایش داشته و تقریبا دیگر کمتر خریداری تمایل به تهیه این درب‌ها دارد. از طرف دیگر افزایش کیفیت و امنیت درب‌های ایرانی منجر به اعتماد بیشتر خریداران به این درب‌ها و در نتیجه افزایش فروش مدل‌های درب ضد سرقت ایرانی شده است.

از محبوب ترین مدل درب ضد سرقت ایرانی می‌توان به مدل ونوس و سارای اشاره نمود و از نمونه‌های درب ترک نیز مدلهای تاوریژ، ترموود و کرکره ای ارا پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین برند تولید کننده درب ضد سرقت ایرانی کدام است؟

در سال‌های اخیر شرکت‌ها، تولیدی‌ها و کارخانه‌های متعددی اقدام به تولید و ساخت درب ورودی ضد سرقت نمودند. با این وجود نمیتوان مکانی را به عنوان بورس و یا مرکز فروش درب ضد سرقت در تهران معرفی نمود و برای خرید باید به فروشگاه‌های سطح شهر مراجعه نمایید. از مطرح ترین مجموعه‌های فعال در زمینه تولید و عرضه در ضد سرقت می‌توان به راسان درب، اتحاد درب و درب امن اشاره نمود.

محصولات موجود در این مجموعه‌های به دلیل پخش مستقیم و بی واسطه دارای قیمت بسیار مناسب تر از سایر شرکت‌ها هستند. همچنین به قیمت و کیفیت محصولات تضمین شده و امکان ساخت درب‌های سفارشی هم امکان پذیر است.

برای خرید انواع درب ضد سرقت با ارزان‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت با شماره 09129315210 تماس بگیرید.

درب ضد سرقت ترک اصل

بهترین برند تولید کننده درب ضدد سرقت ترک کدام است؟

در ضد سرقت ترک از سالها قبل همواره به عنوان یکی از بهترین و امن‌ترین مدلهای درب ضد سرقت در بازار شناخته شده است. در این روزها با توجه به افزایش صعودی قیمت ارز، قیمت درب ضد سرقت ترک بسیار افزایش داشته و کمتر خریداری تمایل به تهیه این درب‌ها دارد. اما به هر حال هستند افرادی که تمایل دارند با پرداخت هزینه بیشتر دربهای ترک را خریداری کنند. زیرا معتقدند این مدل دربها دارای ظاهر شیک تر و امنیت بالاتری هستند. از محبوب ترین برند درب ضدسرقت ترک در بازار ایران، درب سور ترکیه می‌باشد. دربهای تولید شده توسط این برند همگی دارای بالاترین سطح امنیت بوده و با نصب آن ظاهری بسیار لوکس به ساختمان خود خواهید بخشید.

مقایسه در ضد سرقت ترک با درب ایرانی

در گذشته درب‌های ترک دارای ظاهری شیک و مقاومت بسیار بالاتر نسبت به دربهای ایرانی بودند اما امروزه با پیشرفت در زمینه دستگاه ها و همچنین افزایش تجربه تولید کنندگان درب های ایرانی، این محصولات نیز از مقاومت و ظاهری شیک برخوردار شدند و به دلیل قیمت ارزان تر بسیاری از مشتریان، اولویت اصلی‌شان خرید درب های ایرانی است.

درب ترک دارای دو مدل درب وارداتی و درب مونتاژ شده در داخل ایران است. درب‌های مونتاژ شده توسط تولیدکنندگان ایرانی به بازار عرضه می‌شوند و دارای قیمت ارزان تری نسبت به درب های ترک اصل هستند. اما از لحاظ کیفیت و ظاهر مشابه مدلهای اصل هستند.

درب ضد سرقت ایرانی

مشخصات درب ضد سرقت باکیفیت

دربهای تولید شده در کارخانه‌های معتبر ایرانی و ترک دارای استانداردهای از پیش تعیین شده هستند و رعایت این استانداردها در هنگام ساخت درب ضد سرقت بر روی امنیت آن بسیار تاثیر گذار است. از مهمترین مشخصات این محصولات می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • دارای بدنه و استراکچر بسیار محکم و فولادی

  • استفاده از عایق صوتی و حرارتی در درب

  • دارای قفل ضد سرقت امن

  • یراق آلات باکیفیت

  • استفاده از روکش‌های مقاوم و زیبا

  • استفاده از نوارهای درزگیر برای جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان

درب آکوستیک ضد سرقت

یکی از محبوب‌ترین محصولات در زمینه درب‌های ضد سرقت، درب آکوستیک و عایق صدا ضد سرقت است. این دربها علاوه بر اینکه دارای مشخصات دربهای ضد سرقت هستند از مزایای درب آکوستیک نیز برخوردارند. مهمترین هدف برای نصب درب ضد سرقت ایجاد امنیت و آرامش برای اعضای خانواده است، حال با استفاده از دربهای آکوستیک می‌توان میزان آرامش ایجاد شده برای اعضای خانواده را افزایش داد.

دربهای داخلی و ورودی را می توان با استفاده از خدمات لمسه کوبی و همچنین دیگر عایق‌ها در برابر ورود و خروج صدا، عایق نمود. بیشترین کاربرد درب آکوستیک برای مکان‌هایی مانند سالن‌های اجتماع و جلسه، استودیوهای ضبط صدا و اتاق مدیران است اما با این حال می توان از این مشخصه در هر دربی که در ساختمان نصب می شود، استفاده نمود.

انواع درب ضد سرقت بر اساس نوع کاربرد

درب‌های ضد سرقت بر اساس نوع کاربرد و مکانی که قرار است درب را در آنجا نصب نمایید، دارای مدلهای مختلفی است. از انواع این محصولات می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  1. درب ضد سرقت آپارتمانی

  2. درب لابی

  3. درب ویلایی

  4. درب حیاط

  5. درب فروشگاه

بر اساس محل مورد نظر برای نصب درب، هر محصول دارای مشخصات منحصر به فردی می باشد.

برندهایی که در زمینه تولید درب ضد سرقت فعالیت دارند، به طور معمول مدلهای مختلف درب را برای کاربردهای مختلف تولید می‌نمایند.

همان‌طور که اشاره شد این دربها بر اساس محلی که قرار است درب در آنجا نصب شود دارای مشخصات متفاوتی هستند. به طور مثال درب‌های ویلایی باید در برابر عوامل محیطی مانند باران و نورخورشید مقاوم باشند اما در دربهای آپارتمانی به دلیل نصب در قسمت داخلی ساختمان وجود این مشخصات در آنها اهمیت زیادی ندارد و در نتیجه دارای قیمت ارزان‌تری نسبت به درب‌های ویلایی هستند.

آیا ظاهر درب بر روی قیمت آن تاثیر گذار است؟

مشتریان در هنگام خرید درب ضد سرقت علاوه بر قیمت، مشخصات و امنیت درب، به زیبایی و ظاهر آن هم توجه زیادی دارند. نصب یک درب ضد سرقت لوکس و زیبا بر روی ظاهر و نمای ساختمان شما بسیار تاثیرگذار است و ظاهری جذاب به ساختمان شما می‌بخشد. درب ضد سرقت سفید و درب استیل به دلیل زیبایی خاصی که دارند در صدر لیست فروش محصولات در ضد سرقت قرار دارند. البته ظاهر زیبای درب موجب افزایش قیمت آن نیز می‌شود. روکش مورد استفاده و یراق آلات نصب شده دو عامل اصلی در ایجاد ظاهر لوکس برای دربهای ضد سرقت است.

برای خرید محصولات برندهای معتبر درب ضد سرقت ترک و ایرانی، با قیمت بسیار ارزان و مناسب با شماره 09129315210 تماس بگیرید.