مراحل ساخت و تکمیل پروژه در شهرک صنعتی شمس آباد انجام و تجهیزات اصلی خطوط تولید از کشورهای اروپایی و برندهای معتبر جهانی تامین شده است. سایز محصولات تولیدی در بخش لوله های پلی اتیلن از سایز  16 تا 1200 میلیمتر می باشد و تجهیزات با آخرین فناوریهای روز امکان تولید محصولات با کیفیت و جدید را فراهم آورده است.

همواره امیدواریم با تلاشهای صورت گرفته و فعالیتهای آتی در جهت ارتقای نوع و کیفیت محصولات گام برداریم.

شرکت صنایع نفیس پلیمر آرنا با برند تجاری ازماپلاس

فعالیتهای قبلی مدیران در زمینه بازار و تجربه موفق 35 سال گذشته در زمینه تولید و عرضه محصولات مشابه و دغدغه نوآوری روزمره در صنعت مذکور جهت کسب سهم بازار مناسب از منطقه و ایران در زمینه تولید انواع لوله های پلی اتیلنی شامل گاز، آب، فاضلاب و اتصالات مرتبط اطمینان بخش می باشد.

همچنین انتخاب محصول منحصر بفرد بر اساس استانداردهای بین المللی و تکنولوژی پیشرفته در زمینه محصولات جدید شامل لوله های چند لایه پلی اتیلنی، لوله های ضد ترک و بوجود آوردن روشهای نصب جدید بر اساس لوله های مذکور بازار هدف مناسبی را پیش رو ترسیم کرده است.

با توجه به منابع سرشار نفت و گاز در کشور و مزیت رقابتی در تولید محصولات پتروشیمی؛ صنایع پایین دستی از مزیتهای خوبی جهت رشد برخوردار می باشند.

ضرورت ارزیابی اقتصادی در طرح های تامین و توسعه منابع آبی ناشی از محدودیت امکانات در زمینه های مختلف و نیازهای متنوع و گسترده جامعه است. اصل محدودیت امکانات و وسعت نیازها، مساله انتخاب و ضرورت تصمیم گیری برمبنای منطق اقتصادی را مطرح می کند.

همچنین با توجه به شرایط اقلیمی و توزیع زمانی و مکانی آب؛ فاضلاب و گاز در ایران، طرح های تامین و توسعه شبکه های مذکور رشد چشمگیری داشته و خواهند داشت.

در این خصوص توجه استفاده بهینه از آب در صنایع کشاورزی و همچنین استفاده از روشهای آبیاری جدید و بازیافت پساب در شبکه های فاضلاب می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد. زمینه سرمایه گذاری در توسعه خطوط گاز در سالهای اخیر مورد توجه بوده است و همچنان نیاز اساسی کشور به دسترسی به سوخت مناسب از طریق این شبکه ها تامین می شود.

با توجه به تکنولوژیهای جدید در زمینه لوله های پلی اتیلنی در سطح جهان و نیاز به استفاده از این موارد جهت استفاده در تولید محصولات داخلی و دستیابی به زمینه های صادراتی مناسب؛ شرکت صنایع نفیس پلیمر آرنا اقدام به تعریف پروژه مذکور در شهرک صنعتی شمس آباد نموده است.

انتخاب شهرک مذکور بر اساس دسترسی به جاده ها و خطوط مواصلاتی مناسب جهت صادرات و مرکزیت جهت عرضه محصول به مصرف کنندگان می باشد.

محصول مورد بررسی در این طرح لوله و اتصالات پلی اتیلن که کد آیسیک ٣ آن ٢٥٢٠١٢٢٢می باشد.  این محصولات شامل لوله های پلی اتیلن چند لایه و تک لایه و همچنین لوله های فاضلاب کاروگیت و لوله های گازی پلی اتیلن می باشد. سایز لوله های مورد نظر در محصولات از قطر 16 میلیمتر تا 1200 میلیمتر برای لوله های گاز و آب و تا قطر 2500 میلیمتر جهت لوله های کاروگیت می باشد.

معرفی محصولات شرکت صنایع نفیس پلیمر آرنا

فاز اول : در فاز اول برنامه ریزی شده ؛ محصولات شرکت از نوع جدید لوله های پلی اتیلن  و اتصالات مربوطه خواهد بود که با خصوصیت چند لایه بودن کاربردهای مختلفی را برای این محصول ایجاد می نماید. این تولیدات بر اساس تکنولوژی روز دنیا و مطابق استاندارد می باشد.

لوله های چند لایه:

انواع لوله های چند لایه جهت کاربردهای گازرسانی و انتقال آب

خصوصیات اصلی این نوع لوله ها شامل مقاومت سطح بیرونی؛ قابلیت نصب بدون تخریب؛ کاربرد در مکانهای با نشتی مواد شیمیایی و آلاینده، مقاومت بسیار بالا در فشارهای مختلف و کنترل و تشخیص آسیب دیدگی لوله می باشد.

محصولات انتخاب شده در فاز اول طرح

جدول محصولات

ویژگیهای خاص لوله پلی اتیلن ازما پلاس

لوله های چند لایه ای که فقط از مواد با کیفیت پلی اتیلن و پلی پروپیلن تولید می شود. این لوله ها برای کاربرد مواردی مانند استحکام بیشتر سطح بیرونی لوله و استفاده از موادی که برای دوربینهای چک و بررسی آشکار سازی مناسبی دارد می باشد. در بخش لوله های پلی اتیلن گاز همچنین ازماپلاس پیشنهادات منحصر بفردی جهت استفاده از لوله های چند لایه دارد.

لوله های چندلایه به چند دسته تقسیم می شوند که ازما پلاس می تواند از سایز 63 تا 1200 میلیمتر را تولید کند:

1. لوله های چند لایه پلی اتیلن که دارای لایه بیرونی سخت تر و مقاوم در برابر خراش است.

2.  لوله های پلی اتیلنی که چند لایه است و دارای لایه بیرونی جهت کاربردهای خاص مانند استفاده در فناوری لوله گذاری بدون ترانشه و یا لوله گذاری بدون بسترسازی و پوشش با خاک نرم است.

3.  لوله ای چند لایه پلی اتیلنی که داخل آن برای مزیتهای بهداشتی و مقاومت و قابل مشاهده شدن از جنس پلی پروپیلن است.

4. لوله های فاضلابی چند لایه جهت استحکام حلقوی مناسبتر که امکان اتصال به هم با استفاده از جوش را دارا می باشند.

اطلاعات تماس :

آدرس: ایران، تهران، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار مهستان، گلسرخ 13، پلاک 1022

وب سایت: https://www.azmaplas.com

ایمیل: info@azmaplas.com

تلفن: 02156230192

فکس: 02156230190

همراه: 09123938606

اینستاگرام: azmapla