انتخال یک فرش متناسب برای اتاق کودک باید دارای ویژگی های متعددی مثل ضد حساسیت بودن باشد. در صورتی که به دنبال خرید فرش مناسب اتاق فرزند خود هستید انتخال یک فرش با کیفیت دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم راهنمایی جامعی را برای شما برای انتخاب فرش کودک ایده آل قرار داده باشیم. در صورتی که به دنبال خرید فرش بچه گانه و یا خرید فرش اتاق خواب نوجوان هستید بدون شک برای شما مطالعه ادامه این مقاله ضروری خواهد بود. همچنین در ادامه راهنمای خرید فرش کودک از سایت زر فرش را برای شما که عرضه کننده محصولات درجه یک و ایده آل می باشد قرار داده ایم

ویژگی فرش اتاق کودک پسرانه و دخترانه با کیفیت

در صورتی که قصد خرید فرش کودکانه و بچه گانه پیدا کرده اید از موارد مهم در انتخاب فرش اتاق کودک جنس الیاف به کار رفته شده می باشد. به طور کلی محصولات فرش کودک با انواع الیاف و در شانه های مختلف به تولید میرسد. از الیاف با کیفیت برای تولید محصولات کودک می توان به الیاف پلی پرو پیلن هیت ست شده و همچنین الیاف اکریلیک اشاره داشت.

همچنین موضوع مهم دیگری که برای انتخاب فرش کودک دارای اهمیت می باشد شانه و تراکم به کار رفته شده برای تولید محصول خواهد بود. همانطور که مشخص است شانه و تراکم مشخص کننده ریز بافتی به کار رفته شده برای تولید فرش می باشد.

هر چقدر شانه فرش بالاتر باشد فرش ریز بافتر شده و فرش با شانه خیلی بالا برای اتاق کودک نرمی خود را از دست خواهد داد. پس شما باید برای اتاق کودک خود فرشی تهیه کنید که هم ریز بافت باشد و هم نرمی خود را از دست نداده باشد.

فروشگاه زر فرش محصولات فرش کودکانه خود را با 2 تراکم اصلی 1000 و 1800 عرضه کرده است که به صورت 500 شانه و 400 شانه به تولید رسیده شده است. شانه و تراکم به کار رفته شده برای این محصولات در حالت ایده آل برای نرم بودن فرش و همچنین ریزبافتی فرش برای نمایان کردن یک نقشه ایده آل برای اتاق کودک شما می باشد.

انتخاب فرش مناسب اتاق کودک پسر و دختر بچه

فرش اتاق کودک دخترانه

از دیگر موارد مهم هنگام خرید فرش اتاق کودک انتخاب طرح مناسب برای اتاق خواهد بود. امروزه محصولات کودک برای اتاق پسر و دختر شما دارای تنوع بسیار بالایی می باشند. این محصولات با رنگبندی محتلفی عرضه شده اند و همچنین طرح ها و نقشه های مختلفی را دارا هستن.

اما سوالی که در این بخش مطرح می شود این است که چه فرشی برای اتاق بچه شما مناسب خواهد بود. برای انتخاب فرش مناسب اتاق کودک شما باید به نکاتی اصلی رنگبندی مناسب از نظر رواشناسی، سلیقه کودک و همچنین ست دکوراسیونی که دارید توجه کنید.

رنگبندی روانشانسی مناسب اتاق کودک:

در صورتی که می خواهید یک فرش بچه گانه ایده آل برای اتاق کودک خود داشته باشید باید از رنگبندی شاد ، زنده و روشن برخوردار باشد. استفاده از رنگبندی های تیره و غیر شاد کودک شما را کسل میکند و از فعالیت های روزانه و بازی کردن خواهد کاهید.

پس شما می توانید با انتخاب یک فرش مناسب برای اتاق کودک خود که از رنگبندی مناسبی هم برخوردار است خریداری کنید. یک فرش مناسب برای اتاق فرزند شما مقدار زیادی می تواند فعالیت های گروهی و همچنین بازی های نشاط بخش و فکری فرزند شما را افزایش دهد.

به طور کلی رنگبندی های به کار رفته شده برای محصولات فروشگاه معرفی شده دارای ویژگی رنگبندی مناسب اتاق کودک از نظر روانشاناسی نیز می باشد. شما می توانید برای دیدن جدید ترین محصولات و لیست قیمت و خرید فرش اتاق کودک دخترانه و پسرانه زر فرش برای نوجوان و به صورت بچه گانه کلیک کنید.

ابعاد و طرح انتخابی فرش اتاق بچه گانه و نوجوان

 مورد دیگری که در هنگام انتخاب فرش مناسب برای اتاق کودک باید دقت داشته باشید انتخاب طرح و ابعاد می باشد. به طور کلی محصولات کودک در ابعاد پادری، 1 در 1.5 / 1.5 در 2.20 و 6 متر عرضه گردیده شده است.

ابعاد: برای زیباتر دیده شدن محیط اتاق بهتر است فرش به صورتی پهن بگردد که کل اتاق را پوشش ندهد. به طور کلی فرش بهتر است کنار تخت کودک شما قرار بگیرد و یا مقداری از آن زیر تخت قرار داده شده و ما بقی خارج از تخت قرار داده شود.

البته در صورتی می توانید فرش را زیر تخت قرار بدهید که فرش شما دارای نقشه ای ساده باشد تا با قرار گیری زیر تخته نقشه فرش خراب نشود. پس به طور کلی قرار دادن فرش جلوی تخت به طوری که هیچکدام از وسایل روی فرش نیاید بهترین انتخاب خواهد بود.

نقشه: مورد بعدی که دارای اهمیت می باشد انتخاب طرح برای فرش مناسب اتاق فرزند شما خواهد بود. محصولات فرش کودک عموما به 2 صورت ساده و همچنین با نقش که از طرح های انیمیشنی استفاده شده است به تولید میرسند.

به طور کلی در صورتی که رنگبندی فرش ایده آل باشد نقش و نگار فرش هر انتخابی شما داشته باشید مناسب خواهد بود. ولی موضوع مهمی که شما در هنگام فرش باید به آن توجه داشته باشید سلیقه فرزند شما نیز خواهد بود.

در صورتی که فرزند شما طرفدار انیمیشن خاصی هست و یا طرح خاصی را دوست دارد بهترین انتخاب سلیقه فرزند شما برای فرش خواهد بود. همچنین شما می توانید از فرش هایی که قابلیت بازی کردن را نیز دارند خریداری کنید مانند فرش کودک خیابان که عکس آن به صورت زیر قرار داده شده است.

فرش اتاق کودک طرح خیابان

انتخاب فرش با توجه به ست دکوارسیون

این موضوع نسبت به 2 مورد قبلی دارای اهمیت کمتری می باشد ولی در صورت رعایت آن توانسته اید برای اتاق فرزند خود بهترین انتخاب را داشته باشید. به طور مثال در صورتی که ست دکوراسیون شما به صورت صورتی می باشد شما می توانید برای اتاق کودک خود از رنگبنندی هایی که با صورتی ست می شود استفاده کنید.

به طور کلی از رنگبندی هایی که می توانید به طور مثال با صورتی ست کنید می توان به رنگ های طوسی، صورتی، یاسی اشاره داشت. این موضوع را شما می توانید برای رنگبندی های دیگر دکوراسیون خود نیز رعایت کنید. ببینید ست دکوارسیون اتاق فرزند شما دارای چه رنگبندی ای می باشد و در نهایت ست دکوراسیون خود را پیاده سازی کنید.

در صورتی که قصد خرید فرش دارید ما فروشگاه خرید فرش زر فرش کاشان را پیشنهاد میکنیم.