به گزارش اکوایران ، سخنگوی شورای شهر تهران در گفتگویی اعلام کرده بود شهرآفتاب امسال آمادگی میزبانی از نمایشگاه کتاب را ندارد اما شهردار تهران در جلسه شورای ترافیک تهران در شورای ترافیک مدعی شده بود که آمادگی این میزبانی را دارد . این خبر را رضا سیفی دستیار ویژه شهردار توییت کرد و نوشت : شهرداری تهران در جلسه امروز شورای عالی ترافیک اعلام کرد آمادگی برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را دارد . اعضای جلسه هم بر این موضوع اتفاق نظر داشتند .

اما عبدالمطهر محمدخانی در توییتی دیگری از برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلای خبر داده است . او نوشته است : نمایشگاه کتاب امسال در مصلی تهران برگزار خواهد شد و شهرداری تهران نیز به امید خدا با همه توان در کنار وزارت ارشاد خادم اصحاب فرهنگ و مردم عزیز خواهد بود . در عین حال تلاش می کنیم با تمهید بهترین امکانات زمینه انتقال این رخداد بزرگ فرهنگی را از سال 1402 به شهر آفتاب فراهم کنیم.

به نظرمی آید همان طور که علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران پیش تر در گفت و گو با فارس اعلام کرده شهرآفتاب همچنان برای برگزاری نمایشگاه های بزرگی چون نمایشگاه کتاب نیاز به تکمیل زیر ساخت های خود دارد .