فوتبال ایران در فاصله ساعت 12 شب تا چهار صبح 360 درجه چرخید ابتدا  سایت رسمی فدارسیون فوتبال در اطلاعیه ای با استناد به هفت بند اسناسنامه و آیین نامه انتخاباتی فدارسیون اعلام کرد:مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال امروز برگزار نمی شود.

از بهمن ۱۴۰۰ که عزیزی خادم از سمت ریاست این فدراسیون عزل و در ادامه توسط حکم کمیته اخلاق محروم شد، فدراسیون فوتبال به وسیله سرپرست اداره می‌شود اما مشکل این فدراسیون از حد نصاب افتادن هیات رئیسه است که نتوانسته در مدت زمان اخیر جلسه قانونی داشته باشد.

امروز قرار بود از میان میرشاد ماجدی، عزیر محمدی و مهدی تاج یک نفر به عنوان ریاست فدارسیون انتخاب شود. محل برگزاری سالن همایش های صدا و سیما اعلام شده بود. اما اطلاعیه فدارسیون همه را غافلگیر کرد. فدارسیون فوتبال در اطلاعیه خود توضیح خاصی نداده و فقط به بیان برخی ایرادها پرداخته و گفته مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون بلافاصله پس از رسیدگی به موارد فوق و اصلاح فرآیندهای مرتبط در زمان مقتضی و بر اساس قوانین و مقررات و الزامات مندرج در اساسنامه برگزار خواهد شد.

ایردات فدارسیون به مجمع

۱- نقض مفاد بند ۱ ماده ۱ اساسنامه فدراسیون عدم توجه به قوانین و مقررات کشور

۲- نقض بند ۵ ماده ۲ اساسنامه فدراسیون و عدم توجه به کدهای اخلاقی فیفا

۳- عدم رعایت ماده ۷ اساسنامه فدراسیون در مورد رفتار ارکان و مقامات

۴- فعالیت غیرقانونی برخی از اعضاء کمیته انتخابات بر اساس بند ب ماده ۳ آیین نامه انتخاباتی فدراسیون و بند ۲ ازبخش ج ماده ۳ در خصوص تعارض منافع  و عدم رعایت بی طرفی در انتخابات

۵- عدم توجه کمیته انتخابات به اسناد و مدارک و مستندات ارسالی از مرجع قضایی

۶- نقض بند "و" از بخش ۴ ماده ۶۷ و  عدم رعایت ماده ۲۷ آیین نامه انتخاباتی فدراسیون

و  با در نظر گرفتن این موضوع که بر اساس ماده ۲۷ آیین نامه انتخابات کلیه مکاتبات مرتبط با انتخابات با امضاء دبیرکل رسمیت می‌یابد و مسئولیت قانونی آن بر عهده دبیرکل می‌باشد لذا در احترام به اصول و قوانین و مقررات اساسنامه فدراسیون و اسناد بالادستی مرتبط شامل قوانین و مقررات AFC  و فیفا و به منظور صیانت از ارزش های اخلاقی و رفتار حرفه ای و احترام به حقوق حقه فوتبال  و در نهایت در جهت حفظ منافع و مصالح عمومی فوتبال کشور، بدینوسیله مراتب لغو مجمع عمومی انتخاباتی مورخ ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ را اعلام می نماید.

انتخابات برگزار می شود

البته ساعت چهار صبح امروز سه شنبه خبر آمد اعضای هیات رئیسه مقرر کردند که انتخابات برگزار شود بر اساس خبر فارس، این انتخابات طبق موعد مقرر و برنامه اعلام شده مجمع انتخاباتی، ساعت 9 صبح روز سه شنبه ، هشتم شهریور ماه برگزار می شود.