به گزارش اکوایران، دلار متشکل هنگام شروع معاملات صبح در محدوده‌ی ۲۸ هزار و ۷۸ تومان  شروع به معامله کرد و در پایان معاملات در محدوده ۲۸ هزار و ۴۱۶ تومان روی تابلوی صرافی ثبت شد.

تکلیف بازار ارز با بلاتکلیفی ها مشخص شده است ، بازار ارز محدوده قیمتی خودش را پیدا کرده و از شدت نوسانات در بازار کاسته شده است، دلار آزاد که پس از مذاکرات وین از ۳۱ هزارو ۷۰۰ تومان تا کانال ۲۷ هزار تومانی سقوط کرده بود از ابتدای هفته در نیمه بالای کانال ۲۹ هزار تومان قرار گرفته است و با توجه به ابهامات برجامی دلار آزاد نه پای رفتن به کانال ۲۸ هزار تومانی را دارد نه قدرت صعود به کانال ۳۰ هزار تومانی در بازار دیده می شود. قیمت دلار آزاد در محدوده ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان قرار گرفت.

دلار هرات حدود  صد و پنجاه تومان پایین تر از نرخ دلار آزاد معامله می‌شود، دلار سلیمانیه روی مرز ۳۰ هزار تومان متوقف شده و نرخ دلاری درهم به زیر ۳۰ هزار تومان نفوذ کرده است.

با عدم تغییر قیمت دلار آزاد نسبت به دیروز، قیمت سکه از جانب اونس طلا تحت فشار قرار گرفت و کاهش یافت. سکه امامی وقتی نتوانست حمایت ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی را حفظ کند تا قیمت ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان کاهش یافت.

سکه  در معاملات بورس کالا  در معاملات امروز ، محدوده ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را از دست داد سکه رفاه در معاملات امروز در نیمه کانال ۱۳ میلیون تومانی معامله شد، ربع سکه هم در محدوده ۵ میلیون تومان به فروش رسید.