شبکه خبر صداوسیما در زیرنویس خود از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان خبر داد.

به گزارش اکو ایران،در این خبر آمده است که منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار در استان اصفهان خبر دادند. منبع این صدا هنوز اعلام نشده است.

کانال های تلگرامی به نقل از برخی مقام های محلی از رویت برخی ریز پرنده ها و انهدام آن از سوی سیستم پدافند خبر داده اند. کانال تلگرامی خبرگزاری فارس گفته صدای سه انفجار در اطراف پایگاه شکاری اصفهان شنیده شده است.

تسنیم هم به نقل از الجزیره نوشته برخی رسانه های غربی نیز مدعی حمله اسرائیل به برخی نقاط ایران هستند اما تاکنون مقام رسمی صحت این گفته ها را تایید نکرده اند.

اخبار برخی رسانه ها از تغییر مسیر هواپیماها از آسمان ایران حکایت دارد. قیمت طلا و نفت هم در سحرگاه امروز جهش داشت که برخی می گویند بی ارتباط با اخبار انفجار در ایران نیست.

ایسنا هم خبر داد:پروازهای مهرآباد و برخی از فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به دلیل حفظ ایمنی حالت تعلیق درآمدند.

این خبرگزاری به نقل از شرکت فرودگاه و ناوبری هوایی ایران اعلام کرد: فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز و فرودگاه‌های غرب، شمال غرب و جنوب غرب کشور به حالت تعلیق درآمده‌اند و فعلا پروازها در این فرودگاه‌ها به دلیل حفظ ایمنی پروازها با تاخیر مواجه هستند.

همچنین تمامی پروازهای فرودگاه مهرآباد تا ساعت ۱۰ و نیم صبح باطل اعلام شد.

ایرنا هم حوالی صبح جمعه خبر داد:حدود ساعت ۴ بامداد جمعه، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

پایگاه هشتم شکاری نیروی هوایی ارتش در نزدیکی فرودگاه اصفهان و در کنار منطقه قهجاورستان واقع شده است.

این خبرگزاری نوشت:با توجه به سابقه خرابکاری توسط ریزپرنده ها در اصفهان، احتمال این که منشا صداهای انفجار ساعت قبل ناشی از ریزپرنده ها باشد وجود دارد.