وزیر میراث فرهنگی و گردشگری خروج ایران از شورای بین‌المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی را تکذیب کرد.

۶ بانک به طرح کهربای بانک مرکزی پیوستند. ۶ بانک کشاورزی، تجارت، ملت، ملی، آینده و صادرات بانک‌های پیوسته به این طرح هستند. به گفته قمری وفا مدیر روابط عمومی بانک مرکزی، طرح کهربا امکان انجام تراکنش‌های خرید با استفاده از نسخه الکترونیکی ایمن کارت‌های بانکی و استفاده از آنها به جای کارت‌های فیزیکی بانکی روی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی را فراهم می‌کند.

رییس اتاق ایران در نامه‌های جداگانه به دفتر رهبری، رییس‌جمهوری و رییس مجلس، برنامه‌ریزی و همراهی برای مطابق‌سازی تعطیلات آخر هفته با تعطیلات جهانی را خواستار شد.

رییس ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت کشور گفته، تاکنون ۳۶۵ اتوبوس بین ‌شهری وارده شده که ۱۸۷ دستگاه از اونها تاییدیه فنی را گرفته‌اند اما در مرحله تامین ارز متوقف شدند.

رییس سازمان بورس خبر داده که ۲۰۰ شرکت در حال سپری کردن مراحل ورود به بازار سهام هستند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۳ گفته دولت دیگه نمی‌تواند هیچ تغییری در بخش اول بودجه به وجود بیارد اما در بخش دوم لایحه بودجه در مجموع ۸۵ همت از درآمدهای مالیاتی کاهش پیدا کرده و به اوراق اضافه شده.

رئیس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اعلام کرده که تقریبا ۵ مورد از مصوبات بخش اول لایحه‌ بودجه از سوی دولت تغییر کرده بود که این موارد مغایر با قانون قبلی بود و در جلسه امروز کمیسیون تلفیق اصلاح شد.

گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس حاکی از این است که در لایحه بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده که دولت بیش از ۴۵۳ هزار میلیارد تومن صندوق‌های بازنشستگی را حمایت کند.

وضع تحریم‌های جدید علیه ایران. الجزیره از اعمال دور جدیدی از تحریم‌ها علیه ایران توسط ایالات متحده خبر داده. رویترز هم گزارش داده که جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا بعد از اقدام نظامی ایران، جو بایدن را به عدم اجرای تحریم‌های موجود متهم کردند و گفتند که این هفته مجموعه‌ای از لوایح برای تشدید تحریم‌ها علیه ایران رو بررسی می‌کنند.