دبیر شورای عالی مناطق آزاد از مذاکره با ۲۱ کشور برای ایجاد مناطق آزاد مشترک خبر داده و گفته سند همکاری با ۶ کشور امضا شده که همکاری‌ها با دو کشور به مرحله انتخاب محدوده رسیده.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفته، بخشنامه اجرای طرح تشدید نظارت برکالاهای اساسی سال ۱۴۰۳ به سراسر کشور ابلاغ شده و از یکم اسفندماه اجرایی می‌شود.

رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی از سرمایه‌گذاری این صندوق در صنعت نفت و فناوری‌های نوپدید و هوش مصنوعی خبر داده.

دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره رفع فیلتر تلگرام و اینستاگرام و مصوبه جدید این شورا، باز هم توضیحات قدیمی را تکرار کرده و گفته سکوهایی که قوانین و مقررات کشور در آنها رعایت شود، در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرند.

مدیرکل ثبت شرکت‌های سازمان ثبت اسناد گفته، شرکتی با نام کوروش کمپانی تاکنون ثبت نشده و این نام توسط مالک جعل شده است.

در گزارش حسابرسی شده ایران خودرو که در سامانه کدال منتشر شده به نقل از حسابرس قانونی شرکت عنوان شده که سهامدارای خُرد ایران خودرو می‌توانند طبق ماده ۹۰ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان متحمل شده بابت قیمت‌گذاری دستوری را از سازمان برنامه و بودجه مطالبه کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات از عمدی بودن قطعی‌های اینترنت روایت کرده و گفته که بیشتر قطعی‌هایی که داریم و آتش‌سوزی‌ها عمدی است و دلیل آن سرقت کابل‌های مسی به دلیل افزایش قیمت مس است.

یک منبع رسمی در وزارت نیروی پاکستان به پایگاه خبری نیشن گفته: تصمیم گرفته شده که پاکستان درخواستی برای معافیت از تحریم‌های آمریکا برای پروژه خط لوله صلح، ارائه کند. این منبع آگاه توضیح داده که برآورد شده در صورت عدم اجرای این پروژه از سوی پاکستان، تهران، پرونده را به دادگاه داوری بین‌المللی می‌کشاند و پاکستان، حدود ۱۸ میلیارد دلار جریمه می‌شود.