هفته گذشته بود که رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در جریان بررسی بودجه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهر تهران از وضعیت این شرکت ابراز نارضایتی کرد و گفت: نارضایتی خرید از سازمان میادین در بین مردم رو به افزایش است و مدتی است از میادین خرید نمی‌کنیم و به عنوان نمایندگان مردم از این سازمان گلایه مندیم. وضعیت میادین نابسامان است و نگران هستیم، یک سال و نیم از مدیریت جدید شهری گذشته است و هنوز میدان تره باری در شهر اضافه نشده است.

 اما ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران به اکوایران می گوید : براساس نظرسنجی های انجام شده میزان مراجعه به شهروندان به میادین میوه و تره بار 21 درصد افزایش داشته ، همچنین 70درصد رضایت مندی از سوی مراجعه کنندگان مطرح شده و اگر بخواهیم شهروندانی که به میزان متوسط از میادین میوه و تره بار رضایت دارند هم به این آمار اضافه کنیم میزان رضایت مندی از میادین نزدیک به 80 درصد می شود .

او ادامه می دهد :اعضای شورای شهر تهران هم نظراتی دارند و ما هم باید همیشه به سمت بهتر شدن برویم و کیفیت را افزایش دهیم .از 10 روز پیش کیو آر کدی را طراحی کردیم که در همه غرفه ها نصب  می شود و مراجعه کنندگان می توانند اعلام نظر کنند همچنین  اکیپی 12 نفر تمام میادین را ماهی 3 بار نظارت می کنند ، همچنین  اتاق پایشی که 540 دوربین داردو این دوربین ها کیفیت سنج هستند هم کار نظارت انجام می دهند .

فصاحت درخصوص کاهش کیفیت محصولات عرضه شده در میادین هم می گوید :‌ما تابع کیفیت میوه در سطح کشور هستیم و اگر کیفیت میوه در سطح کشور پایین بیاید  در میادین هم اثر می گذارد . به دلیل نوساناتی که نرخ ارز داشت به شدت صادرات و قاچاق گسترش پیدا کرد شدیدا کیفیت افت کرده بود این تابعی از شرایط کشور بود و مقصر سازمان میادین نبوده و نیست ،چند روزی که  در بازار آرامش است کیفیت به شدت افزایش داشته است .