بازار ارز و سکه در روز یکشنبه دو کانال از دست دادند. قیمت دلار هرات 64 هزار و 400 تومان شروع به کار کرد و با بازگشایی درهم با گپ مثبت، نوسان رو به بالا داد و به 65 هزار تومان رسید. در ادامه، قیمت دلار و سایر بازارها با سیگنال کاهش بازار سکه، نزولی شدند و قیمت دلار نقدی هرات در 63 هزار و 600 تومان به کار خودش پایان داد. قیمت دلار نقدی در هرات بالاتر از دلار فردایی بود و در پشت خط قیمت دلار فردایی به کاهش خود ادامه داد و حتی به زیر کانال 63 هزار تومان رفت و در این مرز بسته شد.

قیمت درهم امارات با گپ مثبت 220 تومانی نسبت به نرخ پایانی روز گذشته در 17 هزار و 750 تومان آغاز به کار کرد و در ادامه با کاهش به 17 هزار و 500 تومان رسید. در مجموع قیمت درهم امارات در روز یکشنبه نسبت به روز گذشته 30 تومان کاهش داشت. گروهی از معامله‌گران با توجه به ریزش دو کانالی سکه معتقد بودند که قیمت دلار و قیمت درهم از کاهش جامانده و در روز روز دوشنبه جبران می‌کند.

قیمت تتر هم بر مدار کاهش بود و با نزول هزار تومانی به حوالی 63 هزار و 500 تومان رسید.

در پشت خط یکشنبه صحبت‌های محمدرضا فرزین، رئیس کل بانک مرکزی در شبکه یک تلویزیون در مورد نرخ بازار غیررسمی بحث داغ بازار بود. محمدرضا فرزین گفته،  ما در نرخ ارز بازار غیررسمی هم مداخله می‌کنیم تا خیلی افزایش پیدا نکند. نرخ بازار غیررسمی زودگذر است و به‌زودی کاهش پیدا می‌کند. گروهی از معامله‌گران به صحبت‌های فرزین در بهمن ماه 1402 اشاره داشتند که گفته بود قیمت دلار حتما به قیمت قبل از افزایش‌های اخیر می‌رسد.

به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت دلار هرات محدوده حمایتی 63 هزار تا 62 هزار و 600 تومان را از دست دهد، می‌تواند با کاهش به سمت کف حرکت کند. در غیر این صورت قیمت دلار می‌تواند به سمت مقاومت 63 هزار و 800 تومان حرکت کند. اگر قیمت درهم امروز بالای 17 هزار و 500 تومان بماند قیمت دلار هرات در کانال 63 هزار تومان نوسان خواهد داد و اگر درهم این مرز را از دست بدهد قیمت دلار با کاهش جاماندگی خود را از سکه جبران می‌کند.