به گزارش اکوایران،بازار سکه در روز چهارشنبه به دست جناح افزایشی افتاد. گواه این اتفاق سایت اتحادیه طلا و جواهر است که حکایت از نوسان صعودی قیمت سکه امامی دارد.

طبق اعلام سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت هر قطعه سکه امامی با رشد ۱۰۰ هزار تومانی به سطح ۳۹ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید.

در معاملات پشت‌خطی روز چهارشنبه هم‌ برخی از معامله‌گران پیش‌‌بینی کردند که احتمالا این فلز گران‌بهای داخلی در روز پنجشنبه دوباره نوسان صعودی را تجربه خواهد کرد.

این گروه از معامله‌گران برای این صحبت خود به اثرگذاری رشد قیمت طلای جهانی در بازار امروز اشاره می‌کردند. گفتنی است قیمت طلای جهانی که دیروز در محدوده ۲۱۸۰ دلار قرار داشت بامداد امروز به سطح ۲۱۹۶ دلار رسید.

همچنین تکنیکالیست‌ها می‌گویند جناح افزایشی بازار در حال حاضر برای شکست ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تلاش خواهد کرد. به عقیده آن‌ها درصورتی‌که سکه بالای مرز ۳۹ میلیون ۲۰۰ هزار تومان ماندگار شود احتمال رسیدن تدریجی آن به محدوده ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان وجود دارد.

اما در مقابل اگر از مرز ۳۹ میلیون تومان عقب‌نشینی کند، ممکن است تا پله هشتم کانال ۳۸ میلیون تومان پایین برود. برخی هم‌ معتقدند با به پایان رسیدن تعطیلات نوروزی و روشن شدن هوای بازار ارز احتمالا قیمت‌ها تا حدودی اصلاح خواهند شد.