قیمت دلار هرات در روز سه‌شنبه نیز معاملات رنجی را سپری کرد. قیمت دلار در 50 هزار تومان شروع به کار کرد و در ساعاتی از معاملات این کانال را از دست داد اما دوامی نداشت و دوباره با افزایش در 50 هزار و 30 تومان بسته شد. قیمت دلار هرات در پشت خط دوباره بر مدار کاهش بود و در 49 هزار و 960 تومان به کار خود پایان داد. البته به گفته معامله‌گران قیمت دلار هرات در اتاق‌های معاملاتی در پشت خط سه‌شنبه در 49 هزار و 850 تومان معامله شده است.

قیمت درهم امارات در روز سه‌شنبه خط روندی نداشت و در 13 هزار و 800 تومان بازگشایی کرد و در همین عدد نیز بسته شد. با این قیمت درهم دلار حوالی 50 هزار و 600 تومان برآورد می‌شود. قیمت تتر در معاملات روزانه سه‌شنبه بین دو سطح 50 هزار و 700 تومان تا 50 هزار و 900 تومان نوسان داد و در معاملات شبانه حتی با کاهش تا 50 هزار و 500 تومان معامله شد.

اولین سیگنال کاهش را در روز سه‌شنبه قیمت سکه فردایی صادر کرد. قیمت سکه فردایی در معاملات سه‌شنبه حمایت مهم 29 میلیون و 600 هزار تومان را از دست داد و به همین دلیل اکثر معامله‌گران تصور می‌کردند این اتفاق می‌تواند بازار دلار را نزولی و به کانال 49 هزار تومان ببرد.

البته آن چیزی که موجب شد در معاملات پشت خطی قیمت دلار در کانال 49 هزار تومان بسته شود افزایش اونس و نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه یک نگاه در بازار وجود دادرد که معتقد است بازارساز بین اونس و دلار در نوسان‌های شارپی حرکت الاکلنگی ایجاد می‌کند. اینطور که با افزایش اونس طلا، دلار را کاهش می‌دهد تا طلای آبشده متعادل شود. در واقع از نگاه این دسته بازی اصلی بازار در طلای آبشده است و با حباب به سایر بازارها نوسان می‌دهد. قیمت اونس طلا در معاملات شب سه‌شنبه با افزایش تا 2045 دلار بالا رفت و بر همین اساس معامله‌گران معتقد بودن که قیمت دلار کاهش پیدا می‌کند تا حباب متعادل شود.

به عقیده تحلیل‌گران فنی اگر قیمت دلار امروز حمایت 49 هزار و 800 تومان را از دست بدهد حمایت بعدی 49 هزار و 600 تومان است که در صورت رفتن قیمت به زیر این سطح قیمت دلار می‌تواند تا کف 49 هزار تومان پایین برود.