به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ارز و طلا همچنان قیمت دلار را بدون تغییر در سطح 40 هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده است، اما قیمت یورو را افزایش داده است.

قیمت دلار امروز چهارشنبه 16 فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای چندمین روز متوالی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان را نشان می‌دهد و قیمت یورو در این مرکز نیز در کانال جدید 44 هزار تومان قرار گرفته و معادل 44 هزار و 25 تومان اعلام شده است.

قیمت درهم امارات نیز مانند دلار در مرکز مبادله همچنان ثابت است و امروز هم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، 40 هزار و 82 تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است.

همچنین با نخستین روز عرضه ربع سکه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روز گذشته 15 فرودین، قیمت این فلز گرانبها نیز از این پس در این مرکز نمایش داده می‌شود.

در نخستین روز عرضه ربع سکه ارزش 9 میلیون و 500 هزار تومانی برای آن کشف قیمت شد.

قیمت ارز توافقی

همچنین قیمت دلار امروز چهارشنبه 16 فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 12:30 ظهر) در کانال بالاتر قرار گرفت و بطور میانگین 43 هزار تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته 313 تومان افزایش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی برای امروز هنوز به‌روز نشده و قیمت روز قبل (46 هزار و 20 تومان) بر روی این سایت قرار گرفته است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز همانند یورو با قیمت روز گذشته (12 هزار و 975 تومان) درج شده است و تا لحظه تنظیم این خبر به‌روزرسانی نشده است.

این قیمت‌ها در صرافی‌های مجاز در حالی به ثبت رسیده که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از افزایش دوباره قیمت دلار تا نزدیکی کانال 51 هزار تومان در بازار آزاد خبر می‌دهند؛ یعنی همان نرخ‌هایی که بانک مرکزی آن‌ها را غیررسمی می‌داند.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی که روز گذشته با کاهش قیمت دو میلیون تومانی همراه شده بود، امروز همزمان با بالا رفتن قیمت دلار، روند افزایشی به خود گرفته و با افزایش 650 هزار تومانی در سطح 30 میلیون و 666 هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز با برگشتن به کانال بالاتر به طور میانگین معادل 18 میلیون و 440 هزار تومان بوده که نسبت به روز گذشته 780 هزار تومان افزایش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز چهارشنبه 16 فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود 11 میلیون و 400 هزار تومان اعلام شده است.