به گزارش اکوایران، مرکز مبادله ارز و طلا همچنان قیمت دلار را در سطح 40 هزار و ۲۰۰ تومان نگه داشته، اما قیمت یورو را تا حدودی افزایش داده است.

قیمت دلار امروز سه‌شنبه 15 فروردین ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برای چندمین روز متوالی عدد ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و قیمت یورو در این مرکز رقم ۴۳ هزار و 777 تومان را نشان می‌دهد.

قیمت درهم امارات نیز مانند دلار در مرکز مبادله همچنان ثابت است و امروز هم ۱۰ هزار و ۹۴۶ تومان اعلام شده است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، ۳۹ هزار و 857 تومان و ۹ هزار و ۹۶۶ تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

همچنین قیمت دلار امروز سه‌شنبه 15 فروردین ۱۴۰۲ به صورت توافقی در سایت کانون صرافان ایرانیان (تا حوالی ساعت 12:30 ظهر) بطور میانگین حدود ۴۲ هزار و 687 تومان اعلام شده است که نسبت به روز گذشته 265 تومان افزایش داشته است.

در همین سایت قیمت یورو توافقی با افزایش نامحسوس نسبت به روز گذشته وارد کانال 46 هزار تومان شده و رقم 46 هزار و 20 تومان برای آن درج شده است.

قیمت درهم امارات به صورت توافقی نیز همانند روز گذشته در یک کانال پایین‌تر قرار گرفت و بطور میانگین 12 هزار و 975 تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته 380 تومان کاهش یافته است.

این قیمت‌ها در صرافی‌های مجاز در حالی به ثبت رسیده که برخی کانال‌ها و سایت‌ها از کاهش قیمت دلار تا نزدیکی کانال 49 هزار تومان در بازار آزاد خبر می‌دهند؛ یعنی همان نرخ‌هایی که بانک مرکزی آن‌ها را غیررسمی می‌داند.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

طبق اعلام کانون صرافان، قیمت سکه امامی که طی روزهای اخیر روند افزایشی به خود گرفته بود، امروز کاهش قابل توجه 2 میلیون تومانی را به ثبت رساند و در دو کانال پایین‌تر یعنی در سطح 30 میلیون و 17 هزار تومان قرار گرفت.

همچنین قیمت نیم سکه در صرافی‌های مجاز به طور میانگین با قرار گرفتن در یک کانال پایین‌تر 17 میلیون و 658 هزار تومان بوده که نسبت به روز گذشته 875 هزار تومان کاهش داشته است.

تا حوالی ظهر امروز سه‌شنبه 15 فروردین ۱۴۰۲ قیمت ربع سکه در کانون صرافان حدود 10 میلیون و 670 هزار تومان اعلام شده است.