به گزارش اکوایران، امروز چهارشنبه یازدهم آبان اعضای هیأت دولت بر سر  پرداخت کمک معیشتی به جانبازان فاقد شغل، جبران خسارات زلزله هرمزگان، حمایت از  مددجویان کمیته امداد و مبارزه با فساد تصمیم‌گیری کردند. سخنگوی دولت در حاشیه جلسه دولت از موافقت دولت با پرداخت کمک معیشت ماهیانه به جانبازانی که فاقد شغل هستند، خبر داد. در بودجه سالانه کمک‌های معیشتی دولت زیر ردیف پرداخت‌های انتقالی قرار می‌گیرد. اما مشخص نیست دولت از همین ردیف برای کمک معیشتی جانبازان استفاده می‌کند یا نه، چون به گزارش خبرگزاری‌ها سخنگو در مورد مبلغ کمک معیشتی این گروه سخنی نگفت.

به گفته بهادری جهرمی دولت با تصویب اساسنامه‌ صندوقی موافقت کرده که بخشی از موانع اعطای وام و تسهیلات به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی به ویژه زنان سرپرست خانوار را برطرف خواهد کرد. 

 او در بخش دیگر گفت: 100 میلیارد تومان برای جبران خسارات ناشی از زلزله در هرمزگان اختصاص یافت. بهادری جهرمی همچنین از انتصاب سردار شمس‌الدین فرزادی‌پور از سوی دولت به عنوان مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما خبر داد.

او افزود: آئین‌نامه‌ای برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام با مشارکت بخش‌های غیردولتی به تصویب رسید و مقرر شد در سفرهای استانی طرح جدیدی کلنگ‌زنی نمی‌شود.

بهادری جهرمی همچنین به دستورات رئیس دولت در مورد مبارزه با فساد اداری اشاره کرد؛ اما نگفت؛ این دستورات چه بود.

خبر درحال تکمیل ...