به گزارش اکو ایران، محصولات جدید خودروسازی سایپا که قیمت کارخانه ای آنها مشخص نبود در مسیر جدید قرار گرفته و پیش بینی می شود قیمت آنها به زودی مشخص شود.

سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان در جدیدترین خبر در ارتباط با قیمت گذاری محصولات جدید سایپا خبر داد که خودروهای جدید نارنجی های جاده مخصوص در نوبت بررسی قرار دارند و به زودی قیمت آنها مشخص و اعلام می شود.

خودروسازی سایپا در دومین طرح فروش از مسیر سامانه یکپارچه با کمک اهرم نوبت دهی محصولات جدید خود مانند شاهین با گیربکس اتوماتیک، ساینا GX، کوییک GX و اطلس را پشت ویترین قرار داد. این اقدام خودروساز کیلومتر 15 جاده مخصوص در حالی رقم خورد که هنوز این محصولات قیمت کارخانه ای خود را نشناخته بودند.

متقاضیانی که این خودروها را انتخاب کرده اند هنوز نمی دادند قرار است محصولات انتخابی خود را به چه قیمتی از خودروساز تحویل بگیرند و همین مساله منجر به سر در گمی آنها شده است.

حال مدیران سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان خبر می دهند که مشغول بررسی قیمت کارخانه ای خودروها هستند و محصولات جدید سایپا نیز در نوبت رسیدگی قیمت قرار دارد.

چنانچه خودروهای جدید قیمت های خود را در مبدا بشناسند، خودروسازی سایپا می تواند مراحل فاکتور کردن محصولات جدید خود را با سرعت بیشتری طی کند.