به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار نشان می دهد امروز سایپایی‌ها در بازار با رشد 2 تا 43 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدند، تا به این طریق در کنار «شاهین» قیمت خودروهای اقتصادی هم در بازار شکل افزایشی عجیبی به خود گیرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «شاهین» در بازار رشدی 43 میلیونی داشت. «کوییکR» هم با افزایش 18 میلیون در بازار قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار640 میلیون تومان شد و رشد 43 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 381 میلیون تومان شد و رشد 18 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 371 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشدی 13 میلیونی را ثبت کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 370 میلیونی قیمت گذاری شد و رشدی 13 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 366 میلیون تومان دست به دست شد 2 میلیون تومان رشد قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 360 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افزایشی 6 میلیونی را ثبت کرد.

اکو سایپا 23