به گزارش اکو ایران، ایران خودرو از لیست خودروهای تحویلی در تابستان 1402 به مادرانی که در اولین دور از فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی شرکت کرده بودند، رونمایی کرد. آبی های جاده مخصوص قصد دارند هفت خودرو را به صورت فروش فوق العاده در اختیار مادران دارای دو فرزند شرکت کننده در طرح فروش یاد شده قرار دهند. این هفت خودرو عبارتند از پژو پارس سال با موتور  XU7P، سمند سورن پلاس بنزینی، پژو 207 با گیربکس اتوماتیک و موتور TU5P دو رنگ (MC)، پژو 207 با گیربکس دستی، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و تارا با گیربکس اتوماتیک.

ایران خودرویی ها در حالی تارا با گیربکس اتوماتیک را به صورت فروش فوق العاده به مادران تحویل می دهند که این خودرو در طرح پیش فروش گسترده صمت به متقاضیان عرضه نشد. تارا اتوماتیک در حالی به دسترس متقاضیان قرار نگرفت که می توان این خودرو را آرزوی آنها دانست.

ایران خودرویی ها در اولین طرح فروش گسترده صمت تنها تارا با گیربکس دستی را در تیر رس متقاضیان عادی قرار دادند.

آن طور که ایران خودرویی ها اعلام کردند چهار محصول نیز به صورت پیش فروش با موعد تحویل مرداد 1402 به مادران دارای دو فرزند و بیشتر حاضر در طرح پیش فروش گسترده صمت قرار خواهد گرفت. دنا با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ، پژو 207 با گیربکس دستی، هایما با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ و هایما S5 با گیربکس اتوماتیک و موتور توربو شارژ چهار محصولی هستند که ایران خودرویی ها به صورت پیش فروش به مادران عرضه خواهند کرد.

با توجه به اظهارات مدیرعامل ایران خودرو مبنی بر احتمال غیبت این خودروساز در دومین دور از فروش محصولات خودرو از مسیر سامانه یکپارچه خودرو به نظر می رسد به این زودی ها تارا با گیربکس اتوماتیک در طرح های فروش ایران خودرو به متقاضیان عرضه نشود. این اتفاق می توان روی قیمت بازاری این خودرو تاثیر گذاشته و نمودار آن را صعودی کند.

پارکینگ ایران خودرو

پارکینگ ایران خودرو