به گزارش اکوایران؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز و با رشد نرخ دلار شاهد افزایشی شدن قیمت در بازار خودرو باشیم. براساس ارزیابی بازار خودرو امروز «شاهین» در بازار 8 میلیون رشد قیمت داشته و از مرز نیم میلیارد عبور کرد و خانواده کوییک به همراه «ساینا» در بازار افزایش 4 میلیونی را تجربه کردند و بار دیگر به مرز 300 میلیون تومان بازگشتند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR » ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 505 میلیون تومان شد و رشد 8 میلیونی قیمت را ثبت کرد. از سوی دیگر ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم بدون تغییر در بازار 310 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و رشد 4 میلیون تومانی داشت.

اما رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که خانواده کوییک هم امروز رشد قیمت در بازار داشتند و با این شرایط  «کوییکR» در بازار 310 میلیون تومانی شد و افزایش 4 میلیونی  داشت و «کوییک معمولی» هم با رشد 4 میلیونی در بازار 307 میلیون قیمت خورد. خانواده تیبا هم از غافله رشد قیمت عقب نماند و افزایشی 3 میلیونی را تجربه کردند با این شرایط «تیبا صندوقدار» در بازار 306 میلیون تومان قیمت خورد و «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 308 میلیون تومان دست به دست شد.

سایپا اکو 2