بهمن موتور قرار است 21 تا 23 آذرماه سال جاری فستیوالی از عرضه دیگنیتی و فیدلیتی را در بورس کالا به راه بیندازد.

در این طرح فروش قرار است 486 دستگاه فیدلیتی 7نفره، 214 دستگاه دیگنیتی و 106 دستگاه دیگنیتی پرستیژ عرضه خواهد شد. فیدلیتی 7 نفره روز 21 آذرماه 1401 به مشتریان عرضه می شود. طرفداران دیگنیتی پرایم نیز می توانند روز 22 آذرماه امسال برای خریداری کردن خودروی مورد علاقه خود به بورس کالا مراجعه کنند. اما دیگنیتی پرستیژ جدیدترین محصول بهمن موتوری ها که برای اولین بار عرضه می شود روز 23 آذرماه در بورس کالا در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.  

قیمت پایه برای فیدلیتی 7 نفره، 772 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. دیگنیتی پرایم نیز با قیمت پایه نیز با قیمت 821 میلیون و 500 هزار تومان فروخته خواهد شد. دیگنیتی پرستیژ نیز قیمت پایه 996 میلیون و 500 هزار تومانی را روی تابلوی بورس کالا به خود می بیند.

بهمن موتوری ها قرار است دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ را با تریم های مختلف عرضه کنند.

آن طور که این خودروساز خصوصی به مدیران بورس کالا اعلام کرده است قرار است 214 دستگاه دیگنیتی پرایم به صورت که ۵۳ دستگاه با رنگ سفید و تریم مشکی، ۵۳ دستگاه با رنگ سفید و تریم قرمز، ۵۴ دستگاه با رنگ مشکی و تریم مشکی و ۵۴ دستگاه با رنگ مشکی و تریم قرمز بفروش می رسد. نحوی عرضه دیگنیتی پرستیژ با تریم های مختلف نیز به این صورت است که ۲۶ دستگاه با رنگ سفید و تریم مشکی، ۲۶ دستگاه با رنگ سفید و تریم قرمز، ۲۷ دستگاه با رنگ مشکی و تریم مشکی و ۲۶ دستگاه با رنگ مشکی و تریم قرمز عرضه می شوند.

آن طور که بورس کالا اعلام کرده پیش پرداخت تمام خودروهای عرضه شده 25 درصد در نظر گرفته شده است. بنابراین برای خرید فیدلیتی 7 نفره باید حدود 193 میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت واریز کرد. دیگنیتی پرایم نیز با پیش پرداختی حدود 205 میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد و همین خودرو مدل پرستیژ نیز پیش پرداختی حول و حوش 249 میلیون تومانی دارد. زمان تحویل این خودروها بر اساس تعهد بهمن موتور 23 بهمن ماه امسال اعلام شده است.  

هزینه های جانبی این خودروها نیز به این صورت است که  شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه ها مربوط به مالیات و عوارض شماره گذاری، هوشمندسازی کارت خودرو، هزینه خدمات پست، تولید پلاک و شماره گذاری و بیمه شخص ثالث است که درخصوص خودرو فیدلیتی ۷ نفره این عدد 17 میلیون و 400 هزار تومان است. دیگنیتی پرایم حدود 33 میلیون تومان است. هزینه های جانبی برای دیگنیتی پرستیژ نیز حوالی 40 میلیون تومان است.

فراموش نکنیم هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفا برای یک دستگاه خودرو است.