خودروسازی سایپا طی اطلاعیه خبر از برگزاری جدیدترین طرح فروش خود از 6 اردیبهشت ماه سال جاری به مدت 2 روز داد.

براساس اعلام شرکت سایپا در این طرح پیش فروش 5 محصول این شرکت شامل کوییک S، کوییک R، کوییک معمولی، ساینا S و وانت پراید  از فردا سه شنبه 6 اردیبهشت ماه به مدت 2 روز در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت. اما غایب اصلی این پیش فروش، خودروی شاهین است. سایپایی ها در اولین پیش فروش سال 1401 شاهین را نیز در میان محصولات عرضه شده جای دادند اما در این پیش فروش خبری از شاهین نیست. در حالی شاهین در این طرح پیش فروش حضور ندارد که غول نارنجی جاده مخصوص با توجه به برنامه ریزی برای حذف خانواده تیبا از سبد محصولاتی خود در سال جاری حساب ویژه ای روی عرضه شاهین باز کرده و به دنبال این است که بخشی از افت تیراژ ناشی از حذف خانواده تیبا را با شاهین پر کند.  

همچون چند طرح فروش گذشته همزمان با این طرح پیش فروش، خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص طرح پیش فروش ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر را نیز برگزار می کند. محصولاتی که در دسترس مادران قرار دارد عبارتند از کوییک S، کوییک R، کوییک معمولی وساینا S.

متقاضیان برای کوییک S  باید پیش پرداختی حدود 92 میلیون و 300 هزار تومان را به حساب سایپا واریز کنند. بازه زمانی تحویل این خودرو مهر تا آذرماه 1401 اعلام شده است. کوییک R یا همان کوییک دو رنگ نیز با پیش پرداختی حدود 89 میلیون تومانی در این طرح فروش حضور دارد. نارنجی های جاده مخصوص تعهد داده اند که این خودرو را در فاصله مرداد تا آبان ماه سال جاری به پیش خرید کنندگان تحویل دهند. پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای کوییک معمولی حدود 84 میلیون تومان است و منتخبان این خودرو می توانند آن را فاصله مهر تا دی امسال تحویل بگیرند. ساینا S در بازه آبان ماه الی اسفندماه امسال و وانت پراید نیز در بازه زمانی شهریور الی مهرماه 1401 تحویل داده می شود. پیش پرداخت در نظر گرفته شده برای ساینا S حدود 85 میلیون تومان است و متقاضیان وانت پراید هم باید حول و حوش 75 میلیون و 300 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب سایپا واریز کند. الباقی قیمت خودرو به قیمت روز در زمان تحویل از منتخبان دریافت می شود. مادران دارای دو فرزند و بیشتر هم می توانند به جز وانت پراید شانس خود را برای هر کدام از محصولات یاد شده را با پیش پرداخت معین و بازه تحویل اعلام شده بیازمایند. 

در این طرح تمامی ضوابط و محدودیت های قرعه کشی اعمال خواهد شد و مشتریان در زمان تحویل خودرو باید براساس قیمت روز خودرو مابقی هزینه را پرداخت نمایند.