نارنجی های جاده مخصوص در این طرح فروش یکساله 6 محصول خود را در معرض انتخاب متقاضیان قرار دادند.  متقاضیان می توانند خودروی مورد نظر خود را از میان شاهین، کوییک S، کوییک R، کوییک معمولی، ساینا S و پراید وانت انتخاب کنند. اولین طرح پیش فروش سایپا در سال 1401 از فردا آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص شاهین را با پیش پرداخت حدود 172 میلیون و 250 هزار تومان در دسترس متقاضیان قرار داد. مهلت تحویل این خودرو از مرداد الی مهر ماه 1401 تعیین شده است.

نارنجی های جاده مخصوص کوییک S را نیز در این فروش یکساله در دسترس متقاضیان قرار دادند. متقاضیان این خودرو باید در صورت انتخاب شدن حدود 92 میلیون و 300 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت به حساب این خودروساز واریز کنند.  بازه زمان تحویل این خودرو مهر تا آذرماه 1401 تعیین شده است. کوییک R با پیش پرداخت حول و حوش 89 میلیون تومان در این پیش فروش حاضر است. سایپایی ها این خودرو را در بازه مرداد تا مهر سال جاری تحویل می دهند. کوییک معمولی نیز با پیش پرداخت حدود 84 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد. این خودرو را در بازه مهر تا دی امسال به متقاضیان تحویل داده می شود. ساینا S نیز با پیش پرداخت حدود 85 میلیون تومان در این طرح پیش فروش عرضه شده است. بازه تحویل اعلامی برای این خودرو آبان تا اسفندماه 1401 مشخص شده است. وانت پراید نیز از سوی غول نارنجی جاده مخصوص در این طرح فروش عرضه شده است. منتخبان برای در اختیار گرفتن این خودرو باید حساب خود را حدود 75 میلیون و 250 هزار تومان شارژ کنند. خودروساز ساکن کیلومتر 15جاده مخصوص پراید وانت را در بازه مرداد تا شهریورماه امسال تحویل خواهد داد.

سایپا نیز مانند ایران خودرو همزمان با طرح پیش فروش خود فروش ویژه به مادران دارای دو فرزند را کلید زده است. شرط حضور مادران در این فروش ویژهاین است که تولید فرزند دوم آنها بعد از 19 آبان ماه 1400 اتفاق افتاده باشد.