به گزارش اکوایران، جلسه انتخابات هیات رئیسه اتاق تهران به دلیل اختلاف نظر بین نمایندگان دولت در اتاق و اعضای اتاق به روز یکشنبه آینده (7 خرداد) موکول شد.

البته مسعود خوانساری رئیس فعلی اتاق تهران اعلام کرد که این موضوع در راستای همگرایی بین اتاق و دولت به درخواست نمایندگان دولت و بویژه مهدی برادران معاون وزیر صمت بوده است.

در حاشیه اتاق تهران چه گذشت؟

جلسه امروز با بیش از یک ساعت و نیم تاخیر آغاز شد و اعضا درحال رایزنی برای رسیدن به نظر واحد برای انتخاب هیات رئیسه بودند.

طبق گفته قدیمی‌ها، برخلاف دوره‌های قبل بحث و جدل بر سر انتخاب هیات رئیسه بالا گرفته بود؛ اگرچه پیش‌بینی می‌شد انتخابات هیات رئیسه همچون انتخابات ۲۰ اسفند با همراهی اعضای ائتلاف بدون حاشیه به نتیجه برسد.

در نهایت انتخابات به هفته آینده موکول شد. برخی می‌گویند نشست برای سهم‌گیری دولتی‌ها به تعویق افتاد و برخی دیگر می‌گویند به دلیل اینکه خوانساری به دنبال چینش نیروهای خود بوده این اتفاق افتاده است.

یک منبع آگاه به اکوایران اعلام کرد که محمدرضا فرشچیان یکی از اعضای ائتلاف، خواهان استقرار در جایگاه هیات رئیسه بوده ولی درخواستش با مخالفت خوانساری مواجه شده است.