به گزارش اکوایران، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش از تحصیل سهام شرکت آریان کیمیا تک خبر داد.

شرکت سرامیک های صنعتی اردکان با نماد کسرا از  تغییرات با اهمیت در عملکرد شرکت های تحت کنترل اطلاع رسانی کرد.

شرکت توسعه و عمران شهرستان نائین( خعمرا) از دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات خبر داده است.

شرکت کارخانجات مخابراتی ایران ( لکما ) بیان داشت پیرو نامه  مبنی بر شرکت در مناقصه  شرکت ارتباطات سیار ایران ، این شرکت به استناد نامه شرکت ارتباطات سیار ایران ارجاع سفارش 650 دستگاه راک Outdoor و 50 دستگاه راک Indoor به همراه 4200 ماژول به ارزش کل 1،641،252 میلیون ریال را دریافت نموده است .لازم به ذکر است که نتایج آن در صورتهای مالی شرکت منعکس خواهد شد.

شرکت  کشت و صنعت شریف آباد اقدام به راه اندازی فروشگاه عرضه مستقیم کالا در سه راه آذری تهران در مجموعه ای به مساحت تقریبی 1000 مترمربع و زیربنای فروشگاهی 500 مترمربع نموده است.

شرکت سرمایه گذاری چشم انداز توسعه شمال (وشمال) در خصوص برخی موارد عملکرد از جمله گزارش کارشناسی خرید سهام شرکت تجارت سرمایه پیشرو شمال و شرکت توسعه تجارت برنج مازندران، وضعیت بدهی و دارایی های شرکت و وجود محدودیت های سرمایه گذاری و ... شفاف سازی کرد.

شرکت جنرال مکانیک از  شرکت در مناقصه پروژه اجرای عملیات باقیمانده قطعه C2 منطقه دو آزادراه تهران – شمال خبر داد.

شرکت ملی شیمی کشاورز با نماد شملی عنوان کرد: علت کمتر شدن سود تقسیمی در سال جاری ، برنامه شرکت جهت افزایش سرمایه از محل سود انباشته بوده است که عطف به مصوبه اخذ شده از سازمان بورس ، افزایش سرمایه جدید این شرکت در سال مالی جاری و پس از عرضه اولیه ، اجرایی خواهد شد.

شرکت پلاستیران اعلام کرد پیرو ابلاغیه بانک سامان مانده بدهی و خسارت تاخیر به ترتیب 38 میلیارد تومان و 65 میلیون ریال اعلام گردید.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نیز نماد سنوین بود که لغو آن را اعلام کرده است.

اما نماد توریل ثبت افزایش سرمایه خود خود را به ثبت رساند.  همچنین مجوز افزایش سرمایه 100 درصدی خلنت از محل سود انباشته صادر شد. از طرف دیگر هیأت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو  افزایش سرمایه 41 درصدی این شرکت از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی را مورد تصویب قرار داد.