در پی اختلال شبکه هوشمند سوخت، گفته می‌شود شرکت‌هایی با فروش گالنی بنزین، قیمت های غیر رسمی بالایی را پیشنهاد می‌دادند. این در شرایطی است که از دیروز پمپ بنزین‌ها به صورت آفلاین در دسترس قرار گفته بودند و هر لیتر بنزین با نرخ آزاد سه هزار تومن عرضه می‌شود.

هیات عمومی دیوان عدالت اداری تصویب‌نامه‌ هیات وزیران درباره واردات خودروهای خارجی توسط فوتبالیست‌ها را ابطال کرد، دلیل این اقدام هم ایجاد تبعیض ناروا بین ورزشکاران اعلام شده.

نامه رییس انجمن نظارت بر دهمین دوره انتخابات اتاق ایران به دبیرخانه این انجمن حکایت از این دارد که صلاحیت ۱۳ نامزد برای کرسی ریاست اتاق تایید شده است. اما خبری از تایید صلاحیت حسین سلاح ورزی نیست و نامزدی ۵ تن از اعضای اتاق هم به اخذ تعهد مبنی بر رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران منوط شده است.

جریمه ۲۶ هزار میلیاردی بانک‌ها منتفی شد. وزارت اقتصاد با انتشار بیانیه‌ای و عملکرد بانک‌های تحت مدیریت این وزارتخانه در زمینه قانون جهش تولید مسکن را مطلوب ارزیابی و اعلام کرده که در سال اول ابلاغ قانون جهش تولید مسکن، بانک‌ها به سامانه دسترسی نداشتند و سازمان امور مالیاتی در زمینه جریمه بانک‌ها بازنگری خواهد کرد.

در نشست شورای امنیت، بریتانیا، فرانسه و آلمان، تهران را به توسعه و آزمایش موشک‌های بالستیک، انتقال صدها هواپیمای بدون سرنشین به روسیه و غنی‌سازی اورانیوم تا سطح ۶۰ درصد متهم کردند که این اتهام با واکنش روسیه و ایران رو به رو شد.