به گزارش اکوایران، قیمت دلار هرات با کاهش کانال 56 هزار تومان را از دست داد و به محدوده کف کانال صعودی برخورد کرد. قیمت دلار در تهران هم با افت وارد کانال 56 هزار تومان شد. قیمت دلار هرات 56 هزار و 400 تومان شروع به کار کرد و و با کاهش 800 تومانی در 55 هزار و 600 تومان بسته شد. قیمت دلار فردایی در پشت خط سه‌شنبه به 56 هزار و 790 تومان رسید.

قیمت درهم امارات با گپ منفی 60 تومانی در 15 هزار و 500 تومان آغاز به کار کرد و با افت 50 تومانی در 15 هزار و 450 تومان به کار خود پایان داد. قیمت دلار برآورد شده از درهم 56 هزار و 700 تومان است که با دلار هرات شکاف هزار تومانی دارد.

قیمت تتر برخلاف روند بازار ارز و سکه در روز سه‌شنبه بر مدار افزایش بود. قیمت تتر در روز سه‌شنبه با افزایش وارد کانال جدید شد و تا 56 هزار و 700 تومان بالا رفت که از لحاظ تکنیکال مرز مقاومتی مهمی محسوب می‌شود.

فاند خبری مثبتی که بازار ارز و سکه دریافت کرد دریافت بدهی بابک زنجانی و واریز آن به خزارنه بود. محمدرضا فرزین، رئیس‌ کل بانک مرکزی در این باره گفت؛ اموال بازگردانده شدۀ بابک زنجانی، دارایی‌های ارزی است و تماما به خزانۀ بانک مرکزی منتقل شد. خبرگزاری میزان هم در این باره نوشته میزان بدهی یک میلیارد و نهصد و شصت و هفت میلیون و پانصد هزار یورو بوده که تسویه شد.

طبق اعلام بانک مرکزی روز سه‌شنبه در مجموع معادل ۵۲۳ میلیون دلار حواله ارزی در نیما عرضه شد که از این میزان ۲۴۷ میلیون دلار معامله شد. در بازار نیز شنیده می‌شد بازارساز تزریق حواله درهم داشته است.

معامله‌گران فنی معتقدند محدوده 55 هزار و 700 تومان کف خط روند صعودی است که اگر از دست برود قیمت دلار می‌تواند با کاهش به کف کانال 55 هزار تومان حرکت کند. از منظر فنی 56 هزار و 100 تومان حد خریدار در بازار بوده که تثبیت زیر یا بالای آن مهم است. اگر قیمت در زیر این عدد باشد میل به اصلاح در بازار بیشتر خواهد بود. اگر کف کانال صعودی دلار حفظ شود محدوده نوسان بین 55 هزار و 700 تومان تا 56 هزار و 300 تومان خواهد بود.