به گزارش اکوایران، روند صعودی دلار مبادله‌ای که چند روزی است شروع شده، همچنان ادامه دارد و امروز (پنجشنبه) در سایت مرکز مبادله قیمت دلار حدود 42 هزار و 451 تومان قید شده است.

قیمت یورو امروز نیز در مرکز مبادله 46 هزار و 500 تومان است که نشان می‌دهد این ارز نیز نسبت به دیروز با افزایش مواجه شده است.

همچنین قیمت درهم امارات در این مرکز امروز 11 هزار و 559 تومان درج شده که باز هم افزایشی است اما نسبت به دلار و یورو تفاوت کمتری با نرخ دیروز دارد.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب 38 هزار و 592 تومان، 42 هزار و 273 تومان و 10 هزار و 508 تومان درج شده است.

قیمت ارز توافقی

در سایت کانون صرافان که میانگین قیمتی تعدادی از صرافی‌های مجاز در نرخ توافقی را اعلام می‌کند، قیمت دلار امروز 42 هزار و 200 تومان درج شده است.

تا حوالی ساعت 12:30 ظهر امروز 31 فروردین، قیمت یورو به صورت توافقی نیز در این سایت 46 هزار تومان است و قیمت درهم امارات هم به طور میانگین 12 هزار و 960 تومان اعلام شده است. البته در اغلب صرافی‌های این سایت، قیمت درهم بالاتر از مرز 13 هزار تومان است اما با توجه به نرخ‌گذاری یکی دو صرافی که درهم را هم‌قیمت مرکز مبادله نشان داده، میانگین قیمت این تابلو به زیر مرز 13 هزار تومانی رسیده است.

مقایسه قیمت ارزهای امروز و دیروز (30 فروردین) نشان می‌دهد که نرخ‌های امروز تقریبا هم‌سطح قیمت‌های دیروز است و افزایش‌ها و کاهش‌ها تا این ساعت تقریبا نامحسوس بوده است.

در نرخ‌های بازار آزاد که از سوی بانک مرکزی به عنوان بازار غیررسمی و با نرخ‌های غیرواقعی شناخته می‌شود اما امروز قیمت دلار در همان محدوده روزهای اخیر یعنی زیر مرز 52 هزار تومان اعلام شده است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

امروز قیمت سکه امامی در سایت کانون صرافان ایرانیان تغییر کانال داده و بطور متوسط حدود 31 میلیون و 150 هزار تومان اعلام شده است. ظهر دیروز قیمت این فلز گرانبهای داخلی در سقف کانال 30 میلیونی و حدود 300 هزار تومان پایین‌تر از امروز بود.

همچنین قیمت نیم سکه در سایت مذکور 18 میلیون و 357 هزار تومان اعلام شده است.

تا حوالی ظهر امروز - پنجشنبه - قیمت ربع سکه نیز بطور میانگین حدود 11 میلیون و 320 هزار تومان به چشم می‌خورد.

برخلاف سکه امامی، قیمت‌های نیم سکه و ربع سکه در ظهر امروز نسبت به ظهر دیروز افزایشی نبوده و با کاهش بسیار اندکی مواجه شده‌اند.