به گزارش اکو ایران، متقاضیان پژو پارس ساده، پژو پارس ELX و پژو پارس سال سفارشی از ایران خودرو گلایه دارند که چرا بخشنامه ای برای تحویل سه عضو خانواده پژو با موعد تحویل زمستان 1402 منتشر نکرده است.

به نظر می رسد ایران خودرویی ها تا زمانی که مجوز افزایش قیمت خانواده پژو پارس را دریافت نکنند نسبت به انتشار بخشنامه برای واگذاری اعضای خانواده پژو پارس اقدام نمی کنند. فراموش نکنیم این خودروساز قصد دارد محصولات پژو پارس را از سبد محصولاتی خود خارج کند.

ایران خودرویی ها در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه نسبت به عرضه محصولات برند پارس اقدام کردند. خانواده پژو پارس جز خانواده های محبوب حاضر در سبد محصولاتی ایران خودرو است.

در ادوار گذشته هرگاه ایران خودرویی ها طرح فروش برگزار می کردند اعضای خانواده پژو پارس در صدر تقاضا قرار داشتند و شاهد تشکیل صف های میلیونی برای این خودروی پرطرفدار بودیم.

ایران خودرویی ها که تنها در دور اول فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش با مکانیزم نوبت دهی حاضر شدند بار دیگر با استقبال برای فروش محصولات پژو پارس روبرو شدند. اما ثبت نام کنندگان از اینکه مدیران فروش ایران خودرو بخشنامه ای برای تحویل دادن پژو پارس در زمستان سال جاری منتشر نکرده اند حسابی از این خودروساز شاکی هستند.

البته چالش تحویل پژو پارس در تابستان امسال هم گریبان ایران خودرویی ها را گرفته بود اما این خودروساز با وقفه ای عرضه پژو پارس هایی که زمان تحویل آنها تابستان 1402 بود را در دستورکار قرار داد و به نوعی خریداران را راضی کرد. البته تابستان 1402 ایران خودرو قصد داشت تا به جای پژو پارس به ثبت نام کنندگان این خودرو پژو 207 تحویل دهد که با مخالفت ثبت نام کنندگان پژو پارس روبرو شد.

باید منتظر باشیم تا ببینیم ایران خودرویی ها چه زمانی بخشنامه عرضه پژو پارس برای زمستان 1402 را منتشر می کنند.