به گزارش اکوایران؛ رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خوردکه با اعلام خبر عرضه ۵۰ هزار خودروی ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه خودرو بسیاری معتقد بودند که سیگنال جدیدی به بازار مخابره خواهد شد و قیمت برخی خودروها کاهشی خواهد شد. اما افزایش نرخ دلار موجب شد تا این پیش‌بینی شکل متفاوت به خود گیرد و قیمت خودرو در بازار افزایشی شود.   

فعالان بازار خودرو اعتقاد دارند تنها در صورتی که عرضه خودرو افزایش پیدا کند و شاهد محدودیت در عرضه نباشیم، قیمت‌ در بازار خودرو کنترل خواهد شد.

با توجه به جداول قیمتی می توان گفت امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشد 60 میلیونی داشت و بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص داد و پس از آن «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشدی 30 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد.  «پژو 207 پاناراما اتومات» هم امروز رشدی 25 میلیونی در بازار تجربه کرد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 693 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به آخرین روز هفته گذشته رشد 21 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 560 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد رشد 60 میلیونی قیمت را تجربه کرد.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 596 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 15 میلیونی در بازار داشت. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 750 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 5 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم با رشد 30 میلیونی در بازار یک میلیارد و 30 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 100 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشدی 25میلیونی را ثبت کرد.

ایران کوییک 7