به گزارش اکوایران؛ موافقت شورای رقابت با افزایش قیمت پایه خودروهای داخلی موجب شد تا جرقه رشد قیمت در بازار خودرو زده شود، اما پس از آنکه بازار افزایش قیمت را تجربه کرد و به گفته فعالان آن سقف رشد قیمت در بازار شده شد، به مرور شاهد کاهشی شدن قیمت در بازار بودیم روندی که از هفته گذشته شاهد آن بودیم و این روند امروز هم تکرار شد، بطوریکه افزایشی شدن نرخ دلار در بازار امروز هم نتوانست فرمان قیمت‌گذاری در این بازار را تغییر دهد.

براساس ارزیابی بازار امروز و در میان ایران‌خودرویی‌ها «دنا پلاس توربو اتومات» به مرز یک میلیارد تومان بازگشت و افتی 10 میلیونی را تجربه کرد، افتی که «سمند سورن پلاس» هم  در بازار داشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 702 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت 10 میلیون تومانی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و 520 میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و تغییر قیمت نداشت.

اما «رانا پلاس» هم در بازار امروز 588 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 9 میلیونی را تجربه کرد. از سوی دیگر «دناپلاس» هم در بازار امروز 768 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 7 میلیونی را ثبت کرد، «دنا پلاس توربو اتومات» هم که سال گذشته مرز یک میلیارد تومان را رد کرده بود امروز بالاخره در بازار یک میلیارد تومانی شد، این خودرو در بازار امروز افت 10 میلیونی داشت. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز «207 پاناراما اتومات» هم در بازار یک میلیارد و 130 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افت 5 میلیونی را ثبت کرد.