به گزارش اکوایران، مهمترین رویداد نوآوری و فناوری ایران، اینوتکس 2023 جمعه مورخ 22 اردیبهشت ماه پس از 4 روز برگزاری در پارک فناوری پردیس به پایان رسید.

در آخرین روز از برگزاری دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس همانند روزهای پیشین با حضور شرکت‌های فناور و نوآور برگزار شد و علاوه بر برپایی سمینارها و پنل‌های تخصصی مختلف، برگزیدگان رقابت‌های از جمله مسابقه علمی کنز (KANS)، اینوتکس پیچ و اینوتکسیکاپ نیز معرفی شدند.

در یکی از پنل‌های تخصصی آخرین روز رویداد اینوتکس به موضوع بررسی تحلیل تامین مالی نوآوری و فناوری از بازار سرمایه پرداخته شد و حاضران در این نشست بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و فرصت‌های این حوزه در جهت حمایت از شرکت‌های دانش بنیان تاکید کردند.

در بخش دیگری از نشست‌های فینوتکس نیز، کارشناسان نگاهی بر بازار پول و بازار بیمه در تامین مالی نوآوری و فناوری داشتند و چالش‌ها و راهکارهای مربوط به آن را مورد بحث و گفتگو قرار دادند.

از دیگر اتفاقات مهم آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس 2023، حضور احمد وحیدی وزیر کشور و علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت بود که همزمان با اختتامیه این نمایشگاه، از شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.