به گزارش اکوایران، نماد «های‌وب» باتوجه‌به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت حداکثر به مدت 2 روز کاری متوقف شد. همچنین نماد بانک دی نیز از توقف حداکثر به مدت 2 روز کاری به‌منظور اصلاح اطلاعات بااهمیت منتشر شده خبر داد.

شرکت کاشی صدف سرام استقلال آباده (کصدف) بیان کرد: باتوجه‌به افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه‌های تولید هیئت‌مدیره با افزایش حدود 31% در محصول سایز 60*60 موافقت شده است.

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران (ختراک) مجوز افزایش 30 درصدی نرخ فروش محصولات را گرفته است.

شرکت آلومتک با نماد فالوم اعلام کرده عمده افزایش 92 درصدی سود عملیاتی شرکت مربوط به تغییر در ترکیب فروش شرکت از داخلی به صادراتی و سود حاصل از تسعیر ارز فروش صادراتی طبق قراردادهای منعقده با شرکت اور عراق است.

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس گستر در ۱۲ماهه منتهی به اسفند 1401 به سود خالص 110 میلیاردتومانی دست پیدا کرده که در مقایسه با مدت مشابه قبل با رشد 20 درصدی سود همراه بوده است.

شرکت کیا الکترود شرق نیز دلایل افزایش سود عملیاتی را ناشی از افزایش فروش محصولات، ایجاد بازار جدید در کشور ترکمنستان و در نتیجه افزایش کالای صادراتی، تغییر در ترکیب سبد فروش محصولات و فروش پودر مخلوط مطرح کرده است.

اما شرکت کارخانجات مخابراتی ایران (لکما) از شرکت در مناقصــه مراکز مخابراتی ایران با موضوع خرید AC PDU ، در تــاریخ 3 خردادماه خبر داده است.

شرکت احیاء صنایع خراسان (واحیا) نیز قرارداد خرید ماشین‌آلات و نوار نقاله معدن پلوند با شرکت مقاوم سازه کاویان سپاهان منعقد کرده است.

شرکت گروه صنعتی ناب از انتقال سند از فروشنده (تعاونی 545 اردبیل) به خریدار (گروه صنعتی ناب) خبر داد.

در خصوص آگهی دعوت به مجامع نمادهای کصدف، پرسپولیس، شکربن و خدیزل سهام‌داران خود را به مجمع‌عمومی و فوق‌العاده دعوت کردند.

اما نمادهای وپاسار، وتوکا، قاروم، ورفاه، خدیزل، پارتا، شگامرن، فافق و وحافظ از صادرشدن مجوز افزایش سرمایه توسط سازمان بورس خبر دادند.

 مجوز افزایش سرمایه 18 درصدی شرکت بانک پاسارگاد از محل آورده نقدی سهام‌داران به‌منظور افزایش سقف اعطای تسهیلات، بهبود نسبت‌های بانکی و توسعه خدمات را صادر کرده است.

شرکت سرمایه‌گذاری توکا فولاد از مجوز افزایش سرمایه 200 درصدی (وتوکا) از محل سود انباشته و مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی را صادر کرد.

شرکت قند ارومیه "قاروم" دیگر شرکتی است که افزایش سرمایه 100 درصدی از محل سود انباشته صادر شده است.

 همچنین بانک رفاه کارگران از افزایش سرمایه 222 درصدی از محل مطالبات حال شده سهام‌داران و آورده نقدی خبر داد.

همچنین سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 30 درصدی شرکت بهمن دیزل (خدیزل) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را صادر کرد.

افزایش سرمایه 32 درصدی شرکت مجتمع صنعتی ارتا ویل تایر از محل سود انباشته را صادر شد.

شرکت مجتمع پترو صنعت گامرون (شگامرن) به همراه شرکت صنایع مس افق کرمان (فافق) به ترتیب از افزایش سرمایه 367 درصدی و 34 درصدی از محل سود انباشته خبر دادند.

مجوز افزایش سرمایه 61 درصدی شرکت بیمه حافظ نیز از محل آورده نقدی سهام‌داران را صادر شده است.